hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hetvenmilliós önkormányzati megbízást kapott az IMG

Az Inter Media Group (IMG) nyerte meg a Budapesti Fesztiválközpont nyílt tenderét, amely az egyes rendezvények kommunikációs feladataira vonatkozott. A megbízatás összértéke 69 millió forint.

hirdetés

Megszületett  a Budapesti Fesztiválközpont nyílt tenderének eredménye. A jövőben az Inter Media Group (IMG) végezheti a Fővárosi Önkormányzat különböző kulturális programjait (Budapesti Tavaszi Fesztivál, Budapesti Búcsú és Budapesti Őszi Fesztivál) szervező Fesztiválközpont eseményeinek médiatervezési, médiafoglalási és médiavásárlási feladatait.

A január 30-val érvénybe lépő megbízatás összértéke 69 millió forint + áfa, időtartamát tekintve pedig a keretösszeg felhasználásáig vagy 2013. április 15-ig tart. A győztes a Bell & Partnerst utasította maga mögé a tenderen, amely szintén – a kiírás alapján maximálisan megengedett – 69 millió forintért vállalta volna a feladatokat.

Az IMG-t a kormányváltás óta meglehetősen bőkezűen ellátják állami megbízatásokkal: tavaly márciusban már 328 milliós összértékű állami megbízásnál tartottak, amelyből 21 millió forint értékben szintén a Fesztiválközpontnak dolgoztak.

Az IMG és a Bell & Partners közterületi jelenlétéről és állami megbízásairól is olvashatnak többek között Mit hoz a Fidesz a közterületi médiának? című, Minőségi Újságírásért-díjjal jutalmazott cikkünkben.

(forrás: Kreatív Online, Közbeszerzési Értesítő)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Mindea így az iProspect Hungary Social&Content divíziójának részeként folytatja tevékenységét.

A lap úgy tudja, a Posta és a Lapker kiszáll, a helyükre a pedig a KESMA vonul be.

700 ezer forint bírságot kaptak a médiatanácstól.

Alfonso Cuarón a szerződés értelmében sorozatokat fejleszt az Apple TV+ számára.

Közösségi médiás nyereményjáték-kampánnyal teszi ismertebbé magát és a vegyszermentes takarítás előnyeit a Greenbiotic.

hirdetés
hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.