hirdetés
hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Hajléktalanokat segítene a közterületi média

A JCDecaux Hungary ingyen plakáthelyeket biztosít azoknak a hatóságoknak és szervezeteknek, amelyek az utcán élőket segítik a szélsőségesen hideg időben – olvasható a cég közleményében. A vállalat a hatóságok, illetve szervezetek és a hajléktalanok közötti kommunikációban igyekszik támogatást nyújtani, hogy a segítő szándékról az érintettek is értesüljenek.

hirdetés

Az elmúlt napokban nagyon nagy hideg volt az országban, és ez tart is még pár napig. Számos segítő kezdeményezés indult, azonban a JCDecaux közleménye arra hívja fel a figyelmet, hogy a segítség híre gyakran épp azokhoz nem jut el, akiknek a legnagyobb szükségük van rá, hiszen a hajléktalan emberek többsége nem használ naponta internetet, nem facebookozik, nem néznek tévét, nem hallgatnak rádiót. Az utcán, a közterületeken kell őket elérni – írja a közlemény.

A közterületi hirdetésekkel foglalkozó JCDecaux ezért térítésmentesen ajánlja fel minden budapesti és a vidéki nagyvárosban található rendelkezésre álló felületét azoknak a hatóságoknak és szervezeteknek, amelyek hajléktalan embertársainkat segítik, munkájukat pedig megkönnyítheti az utcán élők hatékony és célzott tájékoztatása. Várják jelentkezésüket a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. emailcímen.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Allianz Értékesítői Nap rendezvényszervezési feladatait kapta meg a cég.

Hello Hollywood címmel indul vele műsor a kereskedelmi csatornán.

Február 5-ig lehet jelentkezni a 14 hetes képzésre.

A Park Center kereskedelmipark-portfólió választotta őket többkörös tenderen.

A márka a Mosolyfestők Alapítványt támogatja.

hirdetés

Konferencia a TOP 50 Innovátor kiadvány bemutatására, 2017. január 24-én.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására 2017.02.02-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások. Díjátadó és workshop 2017. 02. 07-én.

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

hirdetés
hirdetés