hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ez sem egy Jobbik-kampány Simicska plakátfelületein

Csak egy magánszemély népszerűsíti a Jobbik kampánytémáját, az európai béruniót – mondja a Mahir.

hirdetés

Újabb rejtélyes hátterű plakátkampány jelent meg szerte az országban a Simicska Lajos tulajdonában álló Publimont- és Mahir-felületeken, tehát hirdetőoszlopokon és óriásplakátokon. A kampány a Jobbik által választási ígéretként zászlóra tűzött európai béruniót hirdeti.

forrás: Kreatív

forrás: Kreatív

Puskár Anett, a Közgép és a Mahir kommunikációs igazgatója a Kreatívnak azt mondta: magánszemély által finanszírozott társadalmi célú hirdetés keretében jelentek meg a plakátok.

Ez már a második olyan kampány, amelynél a megbízó léte kvázi ismeretlen, pár hete még a „Nép nem betiltható, de a kormány leváltható” szöveggel jelentek meg a plakátok. A pártok számára kampányidőszakon kívül a poltikai hirdetéseket megtiltó törvény megszavazása után nem is nagyon van más esélye a pártoknak, hogy ilyen kibúvókkal élve továbbítsák üzeneteiket a választók felé. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Beni az Iskolakezdés együtt! segélyakciót támogatja.

Bemutatjuk Trackmant, a vagány Vágányembert, akit szakmai zsűri választott ki!

Egymilliárd dollárt szánnak rá jövőre, és elsőre tíz showműsort inditanak vagy vásárolnak meg.

A Hégető Honorka-díjra szeptember 15-ig lehet nevezni.

Hogy működésük megfeleljen az EU új adatvédelmi törvény szabályozásának.

hirdetés

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

hirdetés
hirdetés