hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elmarad a filmszemle?

A Variety.com amerikai filmes portál értesüléseivel szemben nem marad el a 2011-es Magyar Filmszemle, amelyet áprilisban külföldi vendégek meghívása nélkül rendeznek meg. 

hirdetés

A Variety című amerikai filmes szaklap online kiadása csütörtökön arról számolt be, hogy Vezér Éva e-mailben tájékoztatta a nemzetközi filmszakmát: 2011-ben nem rendezik meg a hagyományosan februárban sorra kerülő Magyar Filmszemlét.

Vezér Éva az MTI megkeresésére közölte: egy nem sajtóközleménynek szánt, tájékoztató levelet írt a 42. Magyar Filmszemlére meghívott külföldi vendégeknek arról, hogy a hagyományos időpontban elmarad a Filmszemle. Az amerikai filmes szaklap online kiadása ebből vont le téves következtetést.

"Muszáj volt értesítenem azokat a partnereinket, akikkel tíz éve dolgozunk együtt, hogy ne számítsanak arra, februárban Budapestre kell jönniük" - indokolta a levél elküldését a Filmunió vezetője. Mint hozzátette, a jövő évi filmszemlét ezúttal nem a szokott módon februárban rendezik meg, hanem április végére tervezik. Vezér Éva szerint a külföldi újságírókat, fesztiválszervezőket erre az időpontra már nehéz lenne meghívni, mert ekkor már a cannes-i filmfesztivál előkészületei zajlanak.

(forrás: MTI)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

A Spice csinálta a Spar karácsonyi szpotját.

Egyszerre 25 országban indította el a Burger King, ez az eddigi legnagyobb szabású termékbevezetésük.

hirdetés
hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!