Anglia 1,5 milliárdot költ OOH-reklámokra
2020-ra 1,5 milliárd fontra nő az out of home, azaz köztéri reklámpiac az Egyesült Királyságban – állapítja meg a Kinetic médiaügynökség friss kutatása.
Jelenleg 880 millió fontot, azaz 260,5 milliárd forintot költenek a hirdetők az Egyesült Királyságban out of home, azaz köztéri reklámokra, de ez az összeg 2020-ra 1,5 milliárd fontra, azaz több mint 444 milliárd forintra nő – állapítja meg a Kinetic nevű médiaügynökség egy friss kutatásában. Az „On the Threshold of Change – the Future of Out of Home Media in UK” című tanulmányt az ügynökség húsz médiaügynökséggel és reklámszakemberrel készített interjúból, az elmúlt hat hónap iparági adataiból és fogyasztói kutatásokból állította össze.
A közel kétszeres piacbővülés elsősorban a digitális technológiának, például a képernyők és az okostelefonok fejlődésének lesz köszönhető a kutatás szerint. A képernyők ennek alapján a teljes outdoor-piac 23 százalékát birtokolni fogják a következő tíz évben. 2015-ben harminc szigetországi városban összesen 1100 képernyő használatára számítanak.