hirdetés
hirdetés
hirdetés

Anglia 1,5 milliárdot költ OOH-reklámokra

2020-ra 1,5 milliárd fontra nő az out of home, azaz köztéri reklámpiac az Egyesült Királyságban – állapítja meg a Kinetic médiaügynökség friss kutatása. 

hirdetés

Jelenleg 880 millió fontot, azaz 260,5 milliárd forintot költenek a hirdetők az Egyesült Királyságban out of home, azaz köztéri reklámokra, de ez az összeg 2020-ra 1,5 milliárd fontra, azaz több mint 444 milliárd forintra nő – állapítja meg a Kinetic nevű médiaügynökség egy friss kutatásában. Az „On the Threshold of Change – the Future of Out of Home Media in UK” című tanulmányt az ügynökség húsz médiaügynökséggel és reklámszakemberrel készített interjúból, az elmúlt hat hónap iparági adataiból és fogyasztói kutatásokból állította össze.

A közel kétszeres piacbővülés elsősorban a digitális technológiának, például a képernyők és az okostelefonok fejlődésének lesz köszönhető a kutatás szerint. A képernyők ennek alapján a teljes outdoor-piac 23 százalékát birtokolni fogják a következő tíz évben. 2015-ben harminc szigetországi városban összesen 1100 képernyő használatára számítanak.

(forrás: Marketingweek)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Google, a Design Terminal és a IVSZ támogatásával 2020-ban létrejött szervezet már várja a hazai vállalkozások válaszait.

Az Egyesült Királyságban pedig már több időt töltenek el a videós platformon a userek, mint a Facebookon.

A TheHut.com Ltd. ezen kívül valótlan, vásárlásra sürgető üzenetekkel is borzolta a GVH idegeit.

Szinkronszínészként és csatornák hangjaként is sokat lehetett hallani, a legutóbbi időkben a Retro Rádió, az AMC és a Best FM hivatalos hangja volt.

A cég ügyfelei számára is elérhetők a videós platform hirdetési felületei.

hirdetés
hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!