hirdetés
hirdetés
hirdetés

Anglia 1,5 milliárdot költ OOH-reklámokra

2020-ra 1,5 milliárd fontra nő az out of home, azaz köztéri reklámpiac az Egyesült Királyságban – állapítja meg a Kinetic médiaügynökség friss kutatása. 

hirdetés

Jelenleg 880 millió fontot, azaz 260,5 milliárd forintot költenek a hirdetők az Egyesült Királyságban out of home, azaz köztéri reklámokra, de ez az összeg 2020-ra 1,5 milliárd fontra, azaz több mint 444 milliárd forintra nő – állapítja meg a Kinetic nevű médiaügynökség egy friss kutatásában. Az „On the Threshold of Change – the Future of Out of Home Media in UK” című tanulmányt az ügynökség húsz médiaügynökséggel és reklámszakemberrel készített interjúból, az elmúlt hat hónap iparági adataiból és fogyasztói kutatásokból állította össze.

A közel kétszeres piacbővülés elsősorban a digitális technológiának, például a képernyők és az okostelefonok fejlődésének lesz köszönhető a kutatás szerint. A képernyők ennek alapján a teljes outdoor-piac 23 százalékát birtokolni fogják a következő tíz évben. 2015-ben harminc szigetországi városban összesen 1100 képernyő használatára számítanak.

(forrás: Marketingweek)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kampány készült az új brand indulásához.

A szolgáltató legújabb kkv-kampányában olyan vállalkozókat mutat be, akik napok alatt hajtottak végre kritikus digitális fejlesztéseket.

Antonio Lucio visszavonulása után a cég Alex Schultzot nevezte ki a pozícióba.

Margaret Ann Dowling itthon korábban többek között a Marquard Media régiós vezérigazgatója volt.

hirdetés
hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!