hirdetés
hirdetés
hirdetés

A politikai pártok 2017-es árakon vásárolhatnak plakátfelületeket

A JCDecaux egy cikkünk nyomán helyreigazítási kérelmet juttatott el a szerkesztőséghez, amelyben kifejtik, hogy politikai pártok esetében mindig az előző évi listaárakat kell alkalmazni, tehát a Fidesz jogosan szerződött a plakátcéggel a 2017-es árakon.

hirdetés

Tegnap a 24.hu nyomán számolt be arról a Kreatív, hogy a Fidesz „nem tartja be saját plakáttörvényét", amennyiben 2017-es listaárakon szerződött a plakátcégekkel a kerítésvágós, Sorost az ellenzéki pártvezetőkkel összemosó kampányának kihelyezésére. A 24.hu azt írta, hogy mivel a plakátcégek 2018-ra jelentősen, akár 50 százalékkal is emelték áraikat, a Fidesz valójában olcsóbban jutott hozzá a felületekhez, mint az aktuális listaár.

Azonban a JCDecaux a cikk megjelenését követően, február 13-án közleményben jelezte, hogy a cikkben valótlanságok szerepelnek, és ők törvényesen jártak el, ugyanis „politikai pártok esetén a törvényi előírás kimondja, hogy az előző évi listaárakat, azaz 2018-ban futó kampányok esetében a 2017-es listaárakat kell alkalmazni. A JCDecaux Hungary Zrt. a településkép védelméről szóló 2016. évi LXXIV. törvényben előírtaknak megfelelően járt el az Odex-szerződés megkötésekor".

A közlemény azt is írja, a 2018-as üzleti évben meghatározott listaárakat is eljuttatták a Kormányhivatalhoz, azonban annak használata a településképi törvény alapján 2019. január 1-től lesz kötelező érvényű.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kínai új évre készült a szpot. 

A tartalommarketing-tagozat élére.

Lépésről-lépésre mutatták be egy panel felújítását a branded content sorozatban.

Egy gyógyíthatatlan betegségben szenvedő, filmrajongó fiatalembernek gyűjtenek pénzt.

Birta Tibor a Netlife-től érkezett a kávézólánc újonnan indult pozíciójára.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés