hirdetés
hirdetés
hirdetés

Világsztárok helyett magyar sztárok lesznek az Elle címlapján

Folytatódik az Elle magazin #többnőt kampánya: a következő hónapokban világsztárok helyett olyan magyar nőkkel találkozhatnak a lap olvasói a címlapokon, "akik saját területükön kiemelkedőt alkotnak" - fogalmaz a lap közleménye.

hirdetés

A márciusi lapszám a zenei élet női tehetségeire hívja fel a figyelmet: a címlapon szereplő Radics Gigi mellett a poptól a népzenén át a komolyzene műfajának képviselői lesznek láthatók.

A márka egy éve indította el #többnőt kezdeményezését, akkor egy kreatív pályázaton keresztül támogatták az írói tehetségeket, "a #többnőtazirodalomba felhívás folytatásaként pedig feladatuknak tartják megmutatni, hogy az élet minden területén számos egyedi és kiemelkedő teljesítményt nyújtó nő dolgozik és alkot." - fogalmaz a közlemény.

A márciusi lapszám a zeneiparra koncentrál, olyan nevek szerepelnek majd benne, mint Rúzsa Magdi, Péterfy Bori, Palya Bea, Harcsa Veronika vagy az operaénekes Rost Andrea és Miklósa Erika, ezenkívül feltörekvő női zenészekről is lehet majd bennük olvasni.

Radics Gigi címlapinterjúja pedig olyan témákat fog feszegetni, mint a kudarcok tanulságai, a "rasszizmus kicselezése", Jamie Foxx, vagy a nemrégiben letett ének-zene érettségije.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kínai új évre készült a szpot. 

A tartalommarketing-tagozat élére.

Lépésről-lépésre mutatták be egy panel felújítását a branded content sorozatban.

Egy gyógyíthatatlan betegségben szenvedő, filmrajongó fiatalembernek gyűjtenek pénzt.

Birta Tibor a Netlife-től érkezett a kávézólánc újonnan indult pozíciójára.

hirdetés
hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.