hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új melléklettel jelentkezik a Figyelő

A Figyelő gazdasági-üzleti hetilap negyedik számától üzleti döntéshozóknak szóló infokommunikációs mellékletet jelent meg.
hirdetés

Az összeállítás azokat a gazdasági vezetőket és üzleti döntéshozókat segíti, akik nem szakértők az informatikában, de tudni szeretnék, hogy a jelenlegi gazdasági környezetben hogyan csökkenthetik költségeiket, javíthatják hatékonyságukat és milyen versenyelőnyhöz juttathatják cégüket az informatikai megoldásokkal.

A Figyelő a jövőben minden hónap utolsó lapszámában jelentkezik a kibővített és megújult üzleti informatikai melléklettel.

A lap együttműködő partnere a Bitport üzleti informatikai portál, amely a mellékleten túl a Figyelő Info+Tech rovatába is heti rendszerességgel szállít cikkeket az üzleti informatika világáról.

„Ha úgy tetszik, közvetítői szerepkörre pályázunk az infokommunikációs piac szereplői, az informatikából élők és az abban rejlő lehetőségeket üzleti szempontból hasznosító döntéshozók között. Utóbbi csoportot abban próbáljuk segíteni, hogy könnyebben befogadja az infokommunikációs piac egyre összetettebb megoldásait, követhetővé téve számukra a folyamatosan változó szállítói modelleket és szolgáltatáscsomagokat” – mondta Mozsik Tibor, a Bitport főszerkesztője.

A Figyelő és a Bitport közötti együttműködés emellett kiterjed az informatikai döntéshozóknak szóló tavaszi CIO ’10 konferencia közös megrendezésére is.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Szemtelenségből megint jelesre vizsgáztak.

Az ok a fogyasztók megtévesztése például a Pápa áldásával” vagy a „Diana hercegnő eljegyzési gyűrűje” szövegekkel.

A Jägermeister Brass Band egy 9 tagú fúvószenekar, aminek tagjait még a jobb emlékű 2019-ben kezdte keresni az italmárka.

Minden lapot, köztük a Telexet is előfizetők és nem adományozók toborzására biztatja a Denník N főszerkesztője az Azonnalinak adott interjújában.

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

hirdetés
hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!