hirdetés
hirdetés
hirdetés

Többen olvassák a Times-t, mint tavaly

A Times angol napilap olvasottsága - a nyomtatott és az online verziót összevonva - 8 százalékkal nőtt 2012 februárja és az idei év áprilisa között - írja a Brand Repubic. 

hirdetés

A Times olvasóinak száma 4,24 millió volt tavaly februárban, idén áprilisban pedig már 4,57 millió, igaz, a nyomtatott újság olvasóinak száma 2 százalékkal csökkent - áll a News UK megrendeléséből a Pwc által készített jelentésben. A Sunday Times olvasottsága a tárgyalt időszakban 1,4 százalékkal 3,44 millió főről 3,49 millióra nőtt.

A kutatást azért rendelte meg a News UK, mert nemsokára debütál a One Audience nevű többcsatornás hirdetési csomagjuk, amellyel a hirdetők egy szerződés megkötésével a Times összes platformján megjelenhetnek ajánlatukkal.

(forrás: Brand Republic)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kommunikáció és média szakon adnak elő tartalmi fókuszú kommunikációról, natív hirdetésekről, influencerekről és hasonlókról.

Szabó Orsolya és Lengyel Richárd új pozícióban folytatják.

A decemberi kiemeltek között még egy 24.hu, egy Magyar Narancs és egy Index-cikk volt.  

A kiadók és virális tartalmakat megosztók is aggódhatnak.

hirdetés
hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.