hirdetés
hirdetés
hirdetés

Többen olvassák a Times-t, mint tavaly

A Times angol napilap olvasottsága - a nyomtatott és az online verziót összevonva - 8 százalékkal nőtt 2012 februárja és az idei év áprilisa között - írja a Brand Repubic. 

hirdetés

A Times olvasóinak száma 4,24 millió volt tavaly februárban, idén áprilisban pedig már 4,57 millió, igaz, a nyomtatott újság olvasóinak száma 2 százalékkal csökkent - áll a News UK megrendeléséből a Pwc által készített jelentésben. A Sunday Times olvasottsága a tárgyalt időszakban 1,4 százalékkal 3,44 millió főről 3,49 millióra nőtt.

A kutatást azért rendelte meg a News UK, mert nemsokára debütál a One Audience nevű többcsatornás hirdetési csomagjuk, amellyel a hirdetők egy szerződés megkötésével a Times összes platformján megjelenhetnek ajánlatukkal.

(forrás: Brand Republic)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Oroszországban posztolták ki: aki teherbe esik egy vb-sztártól, pénzt és élete végéig ingyen Whoppert kap.

Nincs magyar munka az utolsó shortlisteken. Még két Young Lions csapatot lehet figyelni.

A Big Bang Media lett a közösségimédia-ügynökség új partnere.

Film, PR, Craft, Media és Social kategóriákban sincs shortlistesünk. Még a Young Lions magyar versenyzőinek és egy TCR-nek lehet szorítani.

Az ősszel érkező 3. évad első előzetesét ezúttal is a többszörös Promax-díjas Varsics Péter rendezte.

hirdetés
hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.