hirdetés
hirdetés
hirdetés

Többen olvassák a Times-t, mint tavaly

A Times angol napilap olvasottsága - a nyomtatott és az online verziót összevonva - 8 százalékkal nőtt 2012 februárja és az idei év áprilisa között - írja a Brand Repubic. 

hirdetés

A Times olvasóinak száma 4,24 millió volt tavaly februárban, idén áprilisban pedig már 4,57 millió, igaz, a nyomtatott újság olvasóinak száma 2 százalékkal csökkent - áll a News UK megrendeléséből a Pwc által készített jelentésben. A Sunday Times olvasottsága a tárgyalt időszakban 1,4 százalékkal 3,44 millió főről 3,49 millióra nőtt.

A kutatást azért rendelte meg a News UK, mert nemsokára debütál a One Audience nevű többcsatornás hirdetési csomagjuk, amellyel a hirdetők egy szerződés megkötésével a Times összes platformján megjelenhetnek ajánlatukkal.

(forrás: Brand Republic)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés
hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.