hirdetés
hirdetés
hirdetés

Többen olvassák a Times-t, mint tavaly

A Times angol napilap olvasottsága - a nyomtatott és az online verziót összevonva - 8 százalékkal nőtt 2012 februárja és az idei év áprilisa között - írja a Brand Repubic. 

hirdetés

A Times olvasóinak száma 4,24 millió volt tavaly februárban, idén áprilisban pedig már 4,57 millió, igaz, a nyomtatott újság olvasóinak száma 2 százalékkal csökkent - áll a News UK megrendeléséből a Pwc által készített jelentésben. A Sunday Times olvasottsága a tárgyalt időszakban 1,4 százalékkal 3,44 millió főről 3,49 millióra nőtt.

A kutatást azért rendelte meg a News UK, mert nemsokára debütál a One Audience nevű többcsatornás hirdetési csomagjuk, amellyel a hirdetők egy szerződés megkötésével a Times összes platformján megjelenhetnek ajánlatukkal.

(forrás: Brand Republic)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

B.P. Parkerrel állítólag épp úgy lehet beszélgetni, mint egy emberrel.

Az ügynökség kinőtte az irodáját, költözik, elad egy csomó holmit, adományoz.

A kommenteket monitorozva tesznek eleget a mellékhatás-bejelentési kötelezettségnek.

A Próbakő Kommunikáció viszi a Panasonic magyarországi pr-tevékenységét június eleje óta.

Augusztus végén jön az ötödik Ügynökségi sportkupa, minden eddiginél több résztvevővel és sportággal.

hirdetés
hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én