hirdetés
hirdetés
hirdetés

Többen olvassák a Times-t, mint tavaly

A Times angol napilap olvasottsága - a nyomtatott és az online verziót összevonva - 8 százalékkal nőtt 2012 februárja és az idei év áprilisa között - írja a Brand Repubic. 

hirdetés

A Times olvasóinak száma 4,24 millió volt tavaly februárban, idén áprilisban pedig már 4,57 millió, igaz, a nyomtatott újság olvasóinak száma 2 százalékkal csökkent - áll a News UK megrendeléséből a Pwc által készített jelentésben. A Sunday Times olvasottsága a tárgyalt időszakban 1,4 százalékkal 3,44 millió főről 3,49 millióra nőtt.

A kutatást azért rendelte meg a News UK, mert nemsokára debütál a One Audience nevű többcsatornás hirdetési csomagjuk, amellyel a hirdetők egy szerződés megkötésével a Times összes platformján megjelenhetnek ajánlatukkal.

(forrás: Brand Republic)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A telekommunikációs márka egy új szó létrehozásával is igyekszik erősíteni identitását. A Mito segített neki.

A könyvterjesztő-kiadó csatlakozott a Movember Mozgalomhoz.

Májusban hagyta jóvá a Gazdasági Versenyhivatal, hogy a Digi felvásárolja az Invitelt. Félrevezető közlés miatt vonták vissza a döntést ideiglenesen.

Az imázsfilm az Etele Plaza korszerűségét és multifuncionalitását mutatja be. A Kreatívon látható először.

Egy év alatt 13,4 százalékos a csökkenés mértéke az értékesített példányszámoknál.

hirdetés
hirdetés

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

Díjátadó: 18.11.27. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

Hogyan keress IT-s kollégát? Félnapos konferencia december 4-én.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások versenye, pontszerzés a Kreatív-MAKSZ M+Listán. Nevezési határidő: november 30.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.