hirdetés
hirdetés
hirdetés

Teljesen átalakul a Blikk, változik a Népszabadság

Augusztus végén tartalmában és külsőleg is megújul a Blikk, a Ringier két éve készíti elő ezt a fejlesztést, az újításokat nyereményakcióval egybekötött intenzív reklámkampány kíséri majd. Eközben elindul a Népszabadság szerkesztőségének átalakítása is.
hirdetés

Augusztus 25-étől formailag és tartalmilag is átalakítják a Blikket. „A lap 14 éves történetének első igazi megújulása egy hosszú kutatási- és alkotómunka eredménye, amely két éve kezdődött el” - olvasható a Ringier közleményében.
 
Az új Blikkben átalakul a címlap layoutja, lényegesen nagyobb lesz a fejléc is. A lap új betűtípusokat kap, a látványvilágban kevesebb szín dominál. A kiadó több és minőségében jobb képet és infografikát is ígér. A cikkek elrendezése is a könnyebb áttekinthetőséget szolgálja. A kiadó szerint ez modernebbé, informatívabbá és átláthatóbbá teszi a lapot.

A Ringer nemcsak külső megújulást ígér: augusztus végétől több új rovatot is bevezetnek, ilyen például „A nap témája” vagy az olvasók által szerkesztett „Fórum”. A könnyebb átláthatóság érdekében a különböző egységek oldalai külön színkódot kapnak.
 
A kiadó emellett leszögezte, hogy a Blikk ragaszkodik a hagyományaihoz, tehát továbbra is független, pártok fölött álló napilap marad.  „A mostani változás után egy igazi, XXI. századi, látványcentrikus, ám még több információt kínáló, szigorú szakmai-etikai normák és szerkesztési elvek szerint létrehozott, modern napilapot kapunk” - fogalmazott Murányi Marcell, a Blikk főszerkesztője.
 
A megújulást kampány kíséri. A kampány fő üzenete a „Blikk Bumm nyereményjáték”, a másodlagos üzenet pedig a megújulás. „Stratégiai döntés eredménye a Blikk Bumm játék hangsúlyozása, hiszen a tavaszi játék eredménye kiemelkedő volt, az eladásban 10 százalék feletti növekedést hozott így az új lap bevezetésének is ezt a módszert választottuk” - érvelt Papp Gábor, a Blikk Csoport lapigazgatója.
 
A Blikk Bumm promóciós kampány is támogatja a következő felületeken: tévében, rádióban, nyomtatott sajtóban, kültéri felületeken és online médiumokban fut majd. A médiatervezést az MM&V, a kreatív munkát a Young & Rubicam végezte.

Változások a Népszabaságnál is

A Blikk mostani formai megújulása és tartalmi változásai után az ősszel változások lesznek a kiadó másik napilapjánál, a Népszabadságnál is. A közéleti napilap szerkesztőségében összevonják a nyomtatott lap és a teljesen újraszabott online kiadás szerkesztőit. Az eddigi párhuzamos szerkesztés helyett egy egységesített részleg szerkeszti majd mindkét kiadást. A szerkesztőségi integrációtól és a Nol.hu megújításától azt várja a kiadó, hogy az online kiadásnak majd megnő a súlya az online híroldalak között.

A Népszabadság az őszre tervezte megjelentetni vasárnapi kiadását is, amelynek indulása már évek óta napirenden van a lapnál, erre azonban még várni kell. A lap illetékesei szerint legkorábban 2009 első negyedévében kerülhet csak erre sor. A Népszabadságnál történő változásokkal részletesen a Kreatív szeptemberi számában foglalkozunk.

A Népszabadság, Blikk és Bors eladási adatai

  Népszabadság Blikk Bors***
2008 / II. negyedév** 108.503 235 040 75 333
2008 / I negyedév** 116291 229 384 76 826
2007 / II. félév 120138 235 648 80 014
2007/ I. Félév 128523 232 901 66 768
2006/ II. félév 146648 246 173 68 036
2006/ I. Félév 151542 245 631 62 479
2005/ II. félév 150559 244 513 53 689
2005/ I. félév 155567 254 313 40 544
2004/ II. félév 162826 257 851 43 561
2004/ I. félév 163535 254 961 51 337

Forrás: MATESZ
* összesen értékesített megjelenésenkénti átlag, 2005 év végéig értékesített megjelenésenként átlag
**  Gyorsjelentési adatok
*** 2006-ig Színes Bulvár Lap néven működő lap, 2004-ig Színes Mai Nap méven működő lap


 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A nyílt pályázatban a W betűs alapforma fix, a tartalom már szabadon variálható.

A Brit Média egy másik kiadványa, a 168 óra pedig új külsőt kap.

Ebben az évben már bárki ajánlhatja a „nagyköveteknek” a szerinte legkiválóbb, hazaszeretettől fűtött magyar teljesítményeket.

Az 1,2 millió követővel rendelkező oldal fotóiból készült könyvhöz maga a rendező írt előszót.

hirdetés
hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!