hirdetés
hirdetés
hirdetés

Teenboss néven indított mellékletet és weboldalt a Z-generációnak az Éva magazin

Az Éva márka új platformot indít, amellyel a fiatalabb generációkat célozza. A Teenboss elnevezésű mellékletében és annak közösségi felületein, valamint a weboldalán a Z generáció fiataljai mondják el véleményüket a világról – írja a kiadó Marquard Media sajtóanyaga.

hirdetés

„Kiengedtük a szellemet a palackból. Pontosabban szellemkéket szabadítottunk ki abból a jelképes palackból, amelybe az oktatási rendszer, gyakran a szülők is és úgy általában a felnőtt társadalom gyömöszöli a tizenéveseit. Pályázatot hirdettünk, amelyre közel százan jelentkeztek, és a nyolc legtehetségesebb tizenévesnek adtunk közel hetven oldalt az Éva magazin szeptemberi számából, írják és fotózzák tele azzal, ami őket foglalkoztatja, érdekli, mutassák meg nekünk, ők hogyan látják közös világunkat” – nyilatkozta ennek kapcsán Pócsik Anita, az Éva magazin főszerkesztője.

További képekért kattints!
További képekért kattints!

A kezdeményezéssel az Éva magazin célja, hogy megmutassa: lehetséges a Z-generáció tagjainak figyelmét a klasszikus médiafogyasztásra és tartalomgyártásra irányítani. Emellett szerintük az X és Y generációs Éva olvasóknak is újfajta élményt nyújt a szeptemberi lapszám: segít tinédzserkori önmagukra emlékezni, feleleveníteni akkori énjüket.

További képekért kattints!
További képekért kattints!

„Amióta csak generációs különbségekről beszél a piac, azóta kerestük a legmegfelelőbb módját a fiatalok megszólításának. Ezzel a megoldással átléptünk a sztereotip gondolkodáson, mely szerint a fiatalokat nem érdeklik a magazinok. Dehogynem! Csak a hozzájuk igazított formában” – nyilatkozott Salamon Brigitta marketing- és pr-igazgató.

Az offline megjelenés mellett az online térben is elindult a Teenboss. Az oldalon a szerzők írásaival találkozhatnak az olvasók, valamint az Instagram és a Snapchat felületeken is nyomon követhetők a fiatalok.

További képekért kattints!
További képekért kattints!

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

hirdetés
hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.