hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pannon Panoráma - új magazin

Pannon Panoráma néven új, országos kulturális és közéleti témákat feldolgozó magazin jelent meg a hazai lappiacon.
hirdetés
A pécsi székhelyű Király Kiadó a lap jogelődjét, a Pécsi Panorámát 2004 májusában indította el, 2005 februárjában azonban úgy döntött, hogy terjesztésében és tematikájában is országossá teszi a lapot. Király László vezérigazgató a Kreatív Online-nak elmondta: az első szám megjelenése egybeesett az Európai Unióhoz való csatlakozás időpontjával, hiszen a lap alapításának gondolata abból a sokak által megfogalmazott aggodalomból fakadt, hogy nemzeti értékeink, hagyományaink, anyanyelvünk megőrizhetők-e az egyesült Európában.

A havonta 52 színes oldalon jelentkező magazin könnyű- és komolyzenével, színházzal, képzőművészettel foglalkozik, de az újság hasábjain helyet kapnak tudománnyal, oktatással, természettel, életmóddal valamint sporttal kapcsolatos írások is. A Pannon Panorámát a kiadó tízezres példányban terjeszti az ország egész területén. A gazdagon illusztrált lap elsősorban azokra az olvasókra számít, akik kulturális érdeklődésüket szeretnék kielégíteni. A kiadó tervei szerint a magazin hamarosan határainkon túl is kapható lesz.

A kiadó a megújult lapot saját pr-kampánnyal, a többi lapjaiban megjelenő hirdetésekkel népszerűsíti, hamarosan pedig szórólapokkal reklámozzák az újságot. A Király Kiadó a Pannon Panoráma mellett a szintén országos, tíz éve piacon lévő Lovas Nemzet című havilapot, illetve a 15 éve megjelenő Pécsi Hét helyi hirdetési újságot adja ki.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Csúszik az engedélyezési folyamat, de idén még jók vagyunk.

Stáb nélkül, teljesen egyedül kellett lefotóznia magát.

A távmunkában dolgozó kommunikációs dolgozók számára. Mindkettő használata ingyenes.

Nem tudták azonosítani az emberi méltóság megsértésének tényálladékát a kormánypárti hírtelevízió anyagában.

Az edzőtermek zárva, a kültéri sportolás tűrt, de nem támogatott, és vannak, akik ennek ellenére sem adják fel. 

hirdetés
hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!