hirdetés
hirdetés
hirdetés

Összeállt a Forbes szerkesztősége

Összeállt a magyar Forbes induló szerkesztősége. Az ötfős szerkesztőségben három volt kollégánk is helyet kapott, rajtuk kívül a Figyelőtől és a Privátbankártól igazoltak. 

hirdetés

Összeállt a novemberben induló magyar Forbes szerkesztősége – derül ki a honlapra felkerült impresszumból.

Ahogy az eddig is tudott volt, a főszerkesztői teendőket Galambos Márton látja el, aki az Origo gazdasági rovatának vezetője volt korábban, előtte a Figyelőnél dolgozott, karrierjét lapunknál, a Kreatívnál kezdte, innen pr- és médiarovat-vezetőként távozott.

A két főmunkatárs Hermann Irén és Ács Gábor. Mindketten a Figyelőtől érkeztek a Forbes-hoz. Hermann Irén hét évig a Figyelő munkatársa volt, előtte írt a HVG-be, a Magyar Narancsba és dolgozott az Inforádióban is. Előtte hét évig a Kreatív portrérovatának vezetője volt.

Ács Gábor a Napi Gazdaságnál, a Teszt Magazinnál és a Figyelőnél dolgozott korábban, 2007-ben Fapados forradalom címmel jelent meg a fapados légitársaságok üzleti modelljéről szóló könyve.

Pál Zsombor szintén volt kreatívos kollégánk, mellette az újságírással foglalkozó tetszhalott Antagon blog egykori tevékeny szerzője (Galambos Márton mellett), mellette a nagyon népszerű Kozmosz együttes énekes-frontembere. Emellett éveken keresztül dolgozott a Vodafone marketingosztályán és különböző kreatívprojekteken, illetve volt reklámügynökségnél is. A vele készült interjúnkat a Kreatív szeptemberi számában olvashatja, és ő készítette a címlapinterjút is. Hamarosan mindkettőt kitesszük a Kreatív Online-ra. 

A szerkesztőség ötödik, legutoljára csatlakozott tagja Zsiborás Gergő a Privátbankártól érkezett, ahol öt évig dolgozott. Előtte és közben az ELTE médiaszakára járt, több összegyetemi médiakonferenciát is szervezett.

A Forbes magazin lappremierje a Kreatív Férfias játékok című november 6-i marketingkonferenciáján lesz, ahol az első magyar lapszámot Peter Barecz, a licence tulajdonosa és Galambos Márton főszerkesztő mutatja majd be a helyszínen. 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Oscar-díjas zeneszerzőt a Lánchídra vetítették.

168 óra alatt kell a versenyzőknek összedobni egy játékot, ami segít eligazodni a hírdömpingben.

Visszajelzések alapján az online meeting lett az utóbbi évek egyik legsikeresebb rendezvénye. Böröczi Péter, az NN Biztosító marketingkommunikációs vezetőjének véleménycikke.

A köztéri művészettel foglalkozó Placcc Fesztivál is alkalmazkodott a járványhoz. Idén június 12-től alkotók járják majd a várost.

Zeneszerzőknek és szövegíróknak szóló pályázatról zsűri dönt, köztük Grecsó Krisztián, Rónai Egon, Szakos Krisztián, Kulicz Gábor és Deutsch Tamás. 

hirdetés

Az elmúlt és a mostani hetek már a visszarendeződésen való gondolkozás jegyében teltek/telnek. Ehhez szeretnénk segítséget nyújtani.

Május 26-án 15 órától a karanténból kifelé tartó Magyarországon bevethető marketingstratégiákról és -kommunikációról beszélgetünk az Extreme Digital, a Wizz Air, a Művészetek Palotája, a Vylyan Pincészet, a CIB Bank, a Szállás.hu és a Café Communications szakembereivel.

Tippek, amivel a HR időt, pénzt spórol és/vagy lojalitást nyer! Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés