hirdetés
hirdetés
hirdetés

Összeállt a Forbes szerkesztősége

Összeállt a magyar Forbes induló szerkesztősége. Az ötfős szerkesztőségben három volt kollégánk is helyet kapott, rajtuk kívül a Figyelőtől és a Privátbankártól igazoltak. 

hirdetés

Összeállt a novemberben induló magyar Forbes szerkesztősége – derül ki a honlapra felkerült impresszumból.

Ahogy az eddig is tudott volt, a főszerkesztői teendőket Galambos Márton látja el, aki az Origo gazdasági rovatának vezetője volt korábban, előtte a Figyelőnél dolgozott, karrierjét lapunknál, a Kreatívnál kezdte, innen pr- és médiarovat-vezetőként távozott.

A két főmunkatárs Hermann Irén és Ács Gábor. Mindketten a Figyelőtől érkeztek a Forbes-hoz. Hermann Irén hét évig a Figyelő munkatársa volt, előtte írt a HVG-be, a Magyar Narancsba és dolgozott az Inforádióban is. Előtte hét évig a Kreatív portrérovatának vezetője volt.

Ács Gábor a Napi Gazdaságnál, a Teszt Magazinnál és a Figyelőnél dolgozott korábban, 2007-ben Fapados forradalom címmel jelent meg a fapados légitársaságok üzleti modelljéről szóló könyve.

Pál Zsombor szintén volt kreatívos kollégánk, mellette az újságírással foglalkozó tetszhalott Antagon blog egykori tevékeny szerzője (Galambos Márton mellett), mellette a nagyon népszerű Kozmosz együttes énekes-frontembere. Emellett éveken keresztül dolgozott a Vodafone marketingosztályán és különböző kreatívprojekteken, illetve volt reklámügynökségnél is. A vele készült interjúnkat a Kreatív szeptemberi számában olvashatja, és ő készítette a címlapinterjút is. Hamarosan mindkettőt kitesszük a Kreatív Online-ra. 

A szerkesztőség ötödik, legutoljára csatlakozott tagja Zsiborás Gergő a Privátbankártól érkezett, ahol öt évig dolgozott. Előtte és közben az ELTE médiaszakára járt, több összegyetemi médiakonferenciát is szervezett.

A Forbes magazin lappremierje a Kreatív Férfias játékok című november 6-i marketingkonferenciáján lesz, ahol az első magyar lapszámot Peter Barecz, a licence tulajdonosa és Galambos Márton főszerkesztő mutatja majd be a helyszínen. 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A világhírű modell és hazai influencerek egyszerre küldik a fotóikat az sztratoszférába, hogy a Samsung űrszelfit csináljon nekik.

Ráadásul pont a sorozat 30. horrorkiadásában, a 666. epizódban.

Az UNICEF és az ACG plakátokkal hívja fel a figyelmet az alapjogokra, amelyek minden gyermeket megilletnek szerte a világon.

Így tiltakoznak az újságírói jogok korlátozása ellen.

Ez üzeni a Deutsche Telekom új kampánya, ami csak félig vicc.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés