hirdetés
hirdetés
hirdetés

Minőségi szerkesztő a Kreatívnál

Bátorfy Attila kollengánk a Kreatív decemberi számában megjelent Mit hoz a Fidesz a közterületi médiának? című írásáért kapta meg a minőségi újságírásért járó díjat. Kollegánknak ez már a második rangos elismerése, ugyanis 2010-ben Junior Prima Primissima díjban részesült.

hirdetés

A Minőségi Újságírásért Alapítvány Bátorfy Attilának, a Kreatív szerkesztőjének ítélte oda a decemberi Minőségi Újságírásért-díjat, a Kreatív decemberi számában megjelent Nem vizsgált hatások című írásáért. (A cikk a Kreatív Online felületén Mit hoz a Fidesz a közterületi médiának? címmel jelent meg, december 21-én.)

Bátorfy Attila – aki 2010-ben megkapta a Junior Prima Primissima díjat is – cikke a közterületi reklámfelületeket szabályozó törvény és végrehajtási rendelete okozta piacszűkülésről, a piaci szereplők első rémületéről, illetve egyes gazdasági körök előretöréséről számol be.

A Minőségi Újságírásért-díj odaítéléséről a Minőségi Újságírásért Alapítvány által felkért zsűri – Bojtár B. Endre, Farkas Zoltán, Fehér Béla, Martin József Péter, Mészáros Antónia, Vizy Dorottya és Weyer Balázs – döntött. 

Az 1997-ben alapított díj védnöke a Brit Nagykövetség, támogatója a Vodafone, a Richter Gedeon és a PWC. A díjjal oklevél és nettó 200 ezer forint pénzjutalom jár. Az elismerést a Minőségi Újságírásért Alapítvány klubjának következő rendezvényén adják át.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Gratula! Ez így teljesen rendben is van! Bátorffy egy "bátor fi".

Meghívásos tenderen választották ki az ügynökséget.

36 millió forint lesz a tét a tizedik évadban.

A híres olasz Képtár Black Presence projektje online túrát és más kapcsolódó eseményeket is tervez.

A vírus megtanított minket együttműködni, a Telekom szeretné, ha nem is felejtenénk el ezt. 

A METU 600 hallgatója vett részt saját kutatásukban, ami a kapcsolattartással, fogyasztással és szabadidővel kapcsolatos szokások változására kérdezett rá.

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.