hirdetés
hirdetés
hirdetés

Minőségi szerkesztő a Kreatívnál

Bátorfy Attila kollengánk a Kreatív decemberi számában megjelent Mit hoz a Fidesz a közterületi médiának? című írásáért kapta meg a minőségi újságírásért járó díjat. Kollegánknak ez már a második rangos elismerése, ugyanis 2010-ben Junior Prima Primissima díjban részesült.

hirdetés

A Minőségi Újságírásért Alapítvány Bátorfy Attilának, a Kreatív szerkesztőjének ítélte oda a decemberi Minőségi Újságírásért-díjat, a Kreatív decemberi számában megjelent Nem vizsgált hatások című írásáért. (A cikk a Kreatív Online felületén Mit hoz a Fidesz a közterületi médiának? címmel jelent meg, december 21-én.)

Bátorfy Attila – aki 2010-ben megkapta a Junior Prima Primissima díjat is – cikke a közterületi reklámfelületeket szabályozó törvény és végrehajtási rendelete okozta piacszűkülésről, a piaci szereplők első rémületéről, illetve egyes gazdasági körök előretöréséről számol be.

A Minőségi Újságírásért-díj odaítéléséről a Minőségi Újságírásért Alapítvány által felkért zsűri – Bojtár B. Endre, Farkas Zoltán, Fehér Béla, Martin József Péter, Mészáros Antónia, Vizy Dorottya és Weyer Balázs – döntött. 

Az 1997-ben alapított díj védnöke a Brit Nagykövetség, támogatója a Vodafone, a Richter Gedeon és a PWC. A díjjal oklevél és nettó 200 ezer forint pénzjutalom jár. Az elismerést a Minőségi Újságírásért Alapítvány klubjának következő rendezvényén adják át.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Gratula! Ez így teljesen rendben is van! Bátorffy egy "bátor fi".

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés
hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.