hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mester az IDG egykori lapjainál

Tizenhat év után ismét Mester Sándor lett a Computerworld főszerkesztője és ő irányítja a márka köré épített nyomtatott és online kiadványok, valamint rendezvények üzletágát. Az IDG amerikai kiadó 2012 novemberében adta el magyarországi érdekeltségét a Mazaj Media nevű cégnek.

hirdetés

Május 2.-tól ismét Mester Sándor irányítja a Computerworld informatikai lapot. Mester Sándor 1990 és 1997 között volt már a lap főszerkesztője, most pedig hozzá tartozik még a márka köré épített egyéb kiadványok és rendezvények vezetése is.

Mester Sándor 1997-es távozása után ügyvezető igazgatóként vezette a Scala ECE Hungary nevű céget, majd Brüsszelben irányította az ETIS nemzetközi informatikai-távközlési szövetség központi irodáját. 2001 és 2007 között az Origónál dolgozott, ahol az utolsó 4 évében hirdetési igazgató volt. 2007-es távozása után egy ideig az AAM tanácsadó cégnél dolgozott, azt követően az Axel Springernél tanácsadóként, majd 2009 márciusától a Borsot és a Bors Online-t akkor kiadó Híd Rádió értékesítési igazgatójaként tevékenykedett.

A Computerworld az amerikai IDG kiadványa, a cég azonban 2012 novemberében eladta magyarországi érdekeltségét egy kevéssé ismert, Mazaj Media nevű cégnek, a kiadót pedig Projekt 029-re nevezték át. Az eladás után távozott a kiadó ügyvezetője, Bíró István, akit Virágh Márton, a kiadó lapigazgatója, korábban a Gamestar főszerkesztője követett a cég vezetésében.

A tulajdonosváltással nagyjából egy időben a kiadó online hirdetési portfoliója visszakerült a korábbi értékesítést végző céghez, a Lighthouse Mediához.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Rakéta a Player Tech rovatából nőtte ki magát.

Új, karácsonyi tematikájú reklámfilmet készített a Springer&Jacoby a Provident Relax kölcsönéhez.

A Pernod Ricard zászlóshajó-termékének kommunikációs platformját a Greenroom adaptálja a magyar piacra.

A Tűzoltó utcai Gyermekgyógyászati Klinikának gyűjtenek életmentő berendezésre.

Egy cseh online szupermarket nemzetközi terjeszkedésének első állomása lesz.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés