hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mester az IDG egykori lapjainál

Tizenhat év után ismét Mester Sándor lett a Computerworld főszerkesztője és ő irányítja a márka köré épített nyomtatott és online kiadványok, valamint rendezvények üzletágát. Az IDG amerikai kiadó 2012 novemberében adta el magyarországi érdekeltségét a Mazaj Media nevű cégnek.

hirdetés

Május 2.-tól ismét Mester Sándor irányítja a Computerworld informatikai lapot. Mester Sándor 1990 és 1997 között volt már a lap főszerkesztője, most pedig hozzá tartozik még a márka köré épített egyéb kiadványok és rendezvények vezetése is.

Mester Sándor 1997-es távozása után ügyvezető igazgatóként vezette a Scala ECE Hungary nevű céget, majd Brüsszelben irányította az ETIS nemzetközi informatikai-távközlési szövetség központi irodáját. 2001 és 2007 között az Origónál dolgozott, ahol az utolsó 4 évében hirdetési igazgató volt. 2007-es távozása után egy ideig az AAM tanácsadó cégnél dolgozott, azt követően az Axel Springernél tanácsadóként, majd 2009 márciusától a Borsot és a Bors Online-t akkor kiadó Híd Rádió értékesítési igazgatójaként tevékenykedett.

A Computerworld az amerikai IDG kiadványa, a cég azonban 2012 novemberében eladta magyarországi érdekeltségét egy kevéssé ismert, Mazaj Media nevű cégnek, a kiadót pedig Projekt 029-re nevezték át. Az eladás után távozott a kiadó ügyvezetője, Bíró István, akit Virágh Márton, a kiadó lapigazgatója, korábban a Gamestar főszerkesztője követett a cég vezetésében.

A tulajdonosváltással nagyjából egy időben a kiadó online hirdetési portfoliója visszakerült a korábbi értékesítést végző céghez, a Lighthouse Mediához.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az EU és a tagállamok fogyasztóvédelmi szervei jutottak erre a megállapításra online razziáik után.

A hó eleji 40 ezerről március végére 30 ezerre csökkent a napi összes reklámszpot száma az NMHH jelentése szerint.

Baranyi Bálint senior account lesz az ügynökségnél

Az influencer marketinggel foglalkozó, már Európa több országában jelen lévő vállalkozás nemrég került az amerikai piackutató látószögébe.

Az Önszabályozó Reklám Testület történelminek nevezte a megállapodást.

hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés