hirdetés
hirdetés
hirdetés

Melyik lap bukott nagyobbat az első negyedben?

Továbbra is esnek a nyomtatott napilapok példányszámai. A Népszabadságból 16 ezerrel kevesebbet adtak el az első negyedévben, mint egy évvel korábban.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Blikk+Győző című formátumban a színész ismert emberekkel beszélget.

Akár 30 százalékos visszaesés is jöhet 2020-ban.

Indul az Art is Business Díj 2020, különböző kategóriákban jelölni és pályázni július 1. és szeptember 30. között lehet.

Igény szerint hűt vagy fűt, az ideális hőmérsékletet alkalmazással állíthatjuk be.

Az egyik Dreher Antalt, a másik egy söröskocsit ábrázol.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (5 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Kedves Gábor!

Úgy van, nekem is módosítanom kellett az adatokat a táblázataimban a helyesbítések miatt, viszont azt nem látom, végül miként lett pontosítva vagy kiegészítve ebben
a cikkben a Figyelővel kapcsolatos hír, miszerint az egyetlen lap volt a szegmensben, amelyik javítani tudott.

Én arra próbáltam utalni a minap, hogy annyi pontosítást szerintem mindenképpen megérne a dolog, hogy kiegészítsük a megállapítást azzal a lényegi többlet
információval, hogy a "növekedés" valójában csak a mennyiségi értékesítés rubrikában található adatnak (38 helyett 1700) köszönhető, és valójában az olvasók
által ténylegesen - előfizetésben vagy árus értékesítésben - megvásárolt példányok száma itt is csökkent, ami miatt nem lenne helytálló az a megállapítás, hogy
ez a lap ellen tud állni a többieket érintő kedvezőtlen trendeknek.

Közben máshol is megjelentek erről cikkek hasonló értelmezéssel, ami szerintem nem szerencsés, pl. itt:

http://www.emasa.hu/cikk.php?page=sajto&id=6801

Lehet, hogy most már mindegy, de én továbbra is azt gondolom, indokolt lenne pontosítani, hogy legalább a bekezdés címében ne tegyünk félrevezető megállapítást.

Üdvözlettel:
Zilahi András
#
újabb „update”: reggel jött a Matesztől közlemény, hogy a 168 Óra adatait hibásan közölték, ennek megfelelően frissítettük a cikket!

A tegnapi felsorolás is módosul eszerint, és a lap össz. aktívan vásárolt példányszáma sem 24 , hanem 17 százalékkal csökkent!
#
Kedves Gábor!

Köszönöm a visszajelzést és a pontosítást.

Üdvözlettel:
ZA
#
Kedves András!
Megjegyzése teljesen jogos. Ha az aktívan vásárolt példányszámokat vesszük figyelembe, akkor a hetilapok adatai a következő változásokat mutatják (2010 első
negyedév, 2009 első negyedévével összehasonlítva):
168 Óra: -24%
Figyelő: -6,3%
Heti Válasz: +2%
HVG: -15%
MDemokrata: -22%

Ami a Magyar Nemzet adataira vonatkozik: itt valóban történt egy elírás, ami miatt persze a különbség is más. Köszönöm a figyelmeztetést, javítom a szövegben!
#
Egy picit azért árnyalnám a képet, mielőtt még valaki azt hinné, hogy a Figyelő valamit nagyon tud, amit senki más nem ebben a lapszegmensben. Ha csak az "összes
értékesített példány" adatot nézzük, akkor valóban 7,3%-os növekedést láthatunk a tavalyi első negyedéves átlaghoz képest, DE ha csak egy picit is megkapirgáljuk a
MATESZ táblázatot, mindjárt láthatjuk, hogy a Figyelő árus értékesítése nem kevesebb, mint 15%-kal csökkent egy év alatt (4,48 ezer vs. 5,28 ezer), míg az előfizetők
száma 7,15 ezerről 7,19 ezerre "nőtt" (+0,6%), azaz összességében a lap "aktívan értékesített példányszáma" nem 7%-kal nőtt (szemben mindenkivel), hanem éppen hogy
ugyanúgy mint mindenkinek, neki is csökkent, mégpedig 6%-kal tavalyhoz képest. Mitől nőtt akkor az "össz. ért. példányszáma"? Hát kizárólag attól, hogy a mennyiségi
értékesítés (bulk sales) oszlopban találunk egy szép 1700-as értéket a tavalyi 38-hoz képest - na ez már valóban szignifikáns növekedés (+4374%). Csak hát...

Egyébként a Magyar Nemzet 2009/I. n.éves össz. ért. adata az én emlékeim (nyilvántartásom) szerint nem 52,395 ezer, hanem 53,55 ezer volt (hacsak nem változtak
visszamenőleg az adatok), így az idei visszaesés sem 6, hanem 8%-os - de ez már tényleg majdnem mindegy, ahhoz képest, hogy a Figyelőnél még a változás iránya, vagyis
még az előjel sem stimmelt, így pedig a következtetés is téves/félrevezető volt.

Üdv.
Z. András

Harminckilenc magyar fotográfus instagramra feltöltött munkáiból állít össze digitális és valódi tárlatot a Capa Központ. 

Még a helyi hatóságoknak is jóvá kell hagynia a Planet TV felvásárlását.

A korábban Amerikában futó Whopper Detour-kampány mutációja tűnt fel a finneknél.

A távolságtartás ellenére fesztiválélményt ígérnek a szervezők.

2020 első félévének legnézetettebb sorozata a Westworld volt a felületen. Június hónapban a Nagy Katalin - A kezdetek volt az élen.

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.