hirdetés
hirdetés
hirdetés

Melyik lap bukott nagyobbat az első negyedben?

Továbbra is esnek a nyomtatott napilapok példányszámai. A Népszabadságból 16 ezerrel kevesebbet adtak el az első negyedévben, mint egy évvel korábban.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

Kevés márka dicsekedhet olyan rendkívüli történettel, mint a Moleskine. Jelenleg már a legismertebb világmárkák is arculatukat erősítik a Picasso és Hemingway által is kedvelt kis notesz segítségével. (X)

Az Alakreform és egyik hirdetője nem tartotta be az influencer marketingje kapcsán vállalt kötelezettségeit.

A jelenlegi tagok mandátuma két nappal az önkormányzati választások előtt jár le, így törvényes felügyelet nélkül marad a közmédia, ami befolyásolhatja a választások tisztaságát.

Az új arculat kihangsúlyozza a csatorna globális elérését.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (5 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Kedves Gábor!

Úgy van, nekem is módosítanom kellett az adatokat a táblázataimban a helyesbítések miatt, viszont azt nem látom, végül miként lett pontosítva vagy kiegészítve ebben
a cikkben a Figyelővel kapcsolatos hír, miszerint az egyetlen lap volt a szegmensben, amelyik javítani tudott.

Én arra próbáltam utalni a minap, hogy annyi pontosítást szerintem mindenképpen megérne a dolog, hogy kiegészítsük a megállapítást azzal a lényegi többlet
információval, hogy a "növekedés" valójában csak a mennyiségi értékesítés rubrikában található adatnak (38 helyett 1700) köszönhető, és valójában az olvasók
által ténylegesen - előfizetésben vagy árus értékesítésben - megvásárolt példányok száma itt is csökkent, ami miatt nem lenne helytálló az a megállapítás, hogy
ez a lap ellen tud állni a többieket érintő kedvezőtlen trendeknek.

Közben máshol is megjelentek erről cikkek hasonló értelmezéssel, ami szerintem nem szerencsés, pl. itt:

http://www.emasa.hu/cikk.php?page=sajto&id=6801

Lehet, hogy most már mindegy, de én továbbra is azt gondolom, indokolt lenne pontosítani, hogy legalább a bekezdés címében ne tegyünk félrevezető megállapítást.

Üdvözlettel:
Zilahi András
#
újabb „update”: reggel jött a Matesztől közlemény, hogy a 168 Óra adatait hibásan közölték, ennek megfelelően frissítettük a cikket!

A tegnapi felsorolás is módosul eszerint, és a lap össz. aktívan vásárolt példányszáma sem 24 , hanem 17 százalékkal csökkent!
#
Kedves Gábor!

Köszönöm a visszajelzést és a pontosítást.

Üdvözlettel:
ZA
#
Kedves András!
Megjegyzése teljesen jogos. Ha az aktívan vásárolt példányszámokat vesszük figyelembe, akkor a hetilapok adatai a következő változásokat mutatják (2010 első
negyedév, 2009 első negyedévével összehasonlítva):
168 Óra: -24%
Figyelő: -6,3%
Heti Válasz: +2%
HVG: -15%
MDemokrata: -22%

Ami a Magyar Nemzet adataira vonatkozik: itt valóban történt egy elírás, ami miatt persze a különbség is más. Köszönöm a figyelmeztetést, javítom a szövegben!
#
Egy picit azért árnyalnám a képet, mielőtt még valaki azt hinné, hogy a Figyelő valamit nagyon tud, amit senki más nem ebben a lapszegmensben. Ha csak az "összes
értékesített példány" adatot nézzük, akkor valóban 7,3%-os növekedést láthatunk a tavalyi első negyedéves átlaghoz képest, DE ha csak egy picit is megkapirgáljuk a
MATESZ táblázatot, mindjárt láthatjuk, hogy a Figyelő árus értékesítése nem kevesebb, mint 15%-kal csökkent egy év alatt (4,48 ezer vs. 5,28 ezer), míg az előfizetők
száma 7,15 ezerről 7,19 ezerre "nőtt" (+0,6%), azaz összességében a lap "aktívan értékesített példányszáma" nem 7%-kal nőtt (szemben mindenkivel), hanem éppen hogy
ugyanúgy mint mindenkinek, neki is csökkent, mégpedig 6%-kal tavalyhoz képest. Mitől nőtt akkor az "össz. ért. példányszáma"? Hát kizárólag attól, hogy a mennyiségi
értékesítés (bulk sales) oszlopban találunk egy szép 1700-as értéket a tavalyi 38-hoz képest - na ez már valóban szignifikáns növekedés (+4374%). Csak hát...

Egyébként a Magyar Nemzet 2009/I. n.éves össz. ért. adata az én emlékeim (nyilvántartásom) szerint nem 52,395 ezer, hanem 53,55 ezer volt (hacsak nem változtak
visszamenőleg az adatok), így az idei visszaesés sem 6, hanem 8%-os - de ez már tényleg majdnem mindegy, ahhoz képest, hogy a Figyelőnél még a változás iránya, vagyis
még az előjel sem stimmelt, így pedig a következtetés is téves/félrevezető volt.

Üdv.
Z. András

100 óriásplakát- és 200 citylight helyet sikerült kibérelnie az ellenzéki összefogás főpolgármester-jelöltjének. Puzsérék egy plakátot sem vesznek.

A Miskolcon felnőtt szakember korábban is szerkesztette a klub tévés magazinműsorát.

A Stabilo népszerű magyar tiniinfluencereket vet be az új, Z-generációt célzó kampányában.

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

hirdetés
hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.