hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvan Steff József utódja a CM Sales élén

Kovács Krisztián, a MEME elnöke lesz a CM Sales új kereskedelmi igazgatója, egyúttal a távozását márciusban bejelentő Steff József utódja. Augusztus 1-jén érkezik a Central Médiacsoporthoz.

hirdetés

Kovács Krisztián
Kovács Krisztián
Kovács Krisztián több mint 15 év médiaértékesítési tapasztalattal rendelkezik, a Central Médiacsoporthoz az IMD Hungary country manager pozíciójából érkezik, mely mellett 2012-től kezdődően a MEME elnöki tisztségét is ellátja.

2007-2011-ig a TV2 kereskedelmi igazgatói posztját töltötte be: felelős volt a TV2 szpot és non-szpot bevételeiért, 60 fő munkáját irányította a spotértékesítés, az üzletfejlesztés, a bevétel-gazdálkodás, valamint a kereskedelmi szolgáltatási területek tartoztak hozzá.

Korábban több mint hat évig a csatorna értékesítési csapatában dolgozott, először client managerként, majd csoportvezetőként. Ezen időszak alatt részt vett az éves szpotértékesítési stratégia meghatározásában, a médiatárgyalások lebonyolításában, és szerepe volt a TV2 továbbfejlesztett értékesítési rendszerének kidolgozásában is.

2006 decemberében kinevezték az akkor a TV2-t tulajdonló SBS Broadcasting csoportszintű senior sales menedzserévé, amely pozícióban a nemzetközi hirdetői tárgyalások lebonyolítása, a központosított kereskedelmi projektek fejlesztése, menedzselése, valamint a helyi piacokra való bevezetésének felügyelete tartozott a felelősségi körébe.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Young & Rubicam shortlisten van a Radio kategóriában. 

Cannes-ban nagydíjat ért az ötlet.

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés