hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megújul az Autó-Motor magazin

Június 6-tól kibővült tartalommal, új rovatokkal, valamint layouttal és képi világgal várja olvasóit az autó-motor magazin autós szaklap – tudtuk meg a kiadó Mediaworks közleményéből.

hirdetés

Az 1948-ban alapított, idén 70 éves jubileumot ünneplő autós magazin megújulását év elején olvasói kutatás előzte meg – írják. Bővült a tartalom plusz 8 oldallal, így új rovatokkal is: lesz benne összehasonlítás, melyben autókkal, termékekkel és szolgáltatásokkal is foglalkozik a lap. Az új Kirakat rovat férfiakat érdeklő, trendi cuccokat mutat be, erősítve a magazinos, lifestyle elemeket (pl. a fedélzeti kamerák, ikonikus vagy trendi karórák és kütyük, stb.). A klasszikus hírek rovat átalakul Top hírek rovattá, emellett kisebb, kiegészítő elemek is lesznek.

Frissült a sárga-fekete „autó-motor” logó is. 2018-ban az Autó-Motor kommunikációja két szlogennel fut: a magazin használni fogja az állandó szlogent („Autó-Motor – a vezető magazin”) és az új, „Autó-Motor - 70 éve vezetünk” szlogent is, ezzel is hangsúlyozva a jubileumi évet. Az anyalappal egyszerre megújulnak az autó-motor tematikus különszámai is.

A megújulást kommunikációs kampány is kíséri a közlemény szerint (POS kommunikáció kiemelt árushelyeken és benzinkutakon, nyomtatott sajtó, citylight, rádió, tv, műsorszponzorációk, online és social media, előfizetési akciók).

UPDATE: A lap megújítását, tehát a logót és a kommunikációhoz használt kreatívokat a Mediaworks házon belül készítette. „Az AM szerkesztőségi csapata ebben komoly segítséget kapott a magazin divízió szakértőitől, a megújulásnak pedig két fő vezérelve volt: a hagyományok tisztelete és a modernizáció" - mondta el a Kreatívnak Czövek Hajnalka, a Mediaworks magazin üzletágának igazgatója. 

A marketingkoncepciót és a médiatervezést szintén házon belül oldotta meg a kiadó. Az 5 másodperces animált szpot gyártása során, amelynek középpontjában az új logó és a jubileumi üzenet volt, az NXT Stúdióval dolgoztak közösen. 

A médiaterv során főleg a Mediaworks-portfólióra támaszkodtak: „hatékony együttműködéseket valósítottunk meg házon belül, mind a direkt, mind pedig a tartalmi/szerkesztőségi együttműködések terén. A médiamixben online és print termékek (napilap és magazinok is) egyaránt szerepeltek, tartalmi kooperációkban természetesen igazodva az adott termék célcsoportjához. Az automotor.hu és az AM közösségimédia-felülete szintén aktív szerepet játszott a kommunikációban" - mondta Czövek Hajnalka. Ezen kívül rádió- és tévészpotok is futnak. A megújuláshoz kapcsolódott egy gálaesemény is a Várkert Bazárban, ahol a lap közel 170 partnere ünnepelt együtt. 

A lap megújítását megelőzően, 2017 decembere és 2018 februárja között piackutatást végeztek az olvasók körében is. Fókuszcsoportok és mélyinterjúk zajlottak Budapesten és több vidéki városban is, amelyek eredményeit figyelembe vették a magazinok tartalmi megújításakor (így születtek meg a lap új tartalmi pillérei, új rovatai). A logót és címlapot már ekkor élesben tesztelték az olvasók között. A kutatásban A Research Garden kutatócéggel működtek együtt.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az ősszel érkező 3. évad első előzetesét ezúttal is a többszörös Promax-díjas Varsics Péter rendezte.

A Geico szpotjában a gólszerző focista végigcsússza a térdén a pályát.

Rendhagyó akciót indított a 444-gyel közösen az OTP.

Az Est FM és a Radio Café volt frekvenciáján, a budapeti 98,6 MHz-n indulhat az új rádió.

Minden nevezés után 10 eurócentet adományoznak az SOS Gyermekfalvak részére.

hirdetés
hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.