hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megújította hűségklubját a Metropol

Májustól új arculattal és új weboldallal jelentkezik a Club Metropol, az ingyenes napilap hűségklubja. A megújulást print-, online- és rádiókampány kíséri.
hirdetés

A Metropol még 2001-ben indította el a hűségklubját, ahol az érdeklődők egy online regisztráció után különböző kevdezményekre jogosító kártyát kapnak.

A hűségklub most májusban újult meg, változott a dizájn, kereskedelmi ajánlatokkal bővítette a palettáját és teljes átalakuláson ment át a Clubmetropol.hu is.

A dizájnfeladatokat a Metro hálózaton belüli dán és svéd Clubmetropol arculatokból keverték a magyarországi Metropol grafikusai, míg a weboldal háromhónapos fejlesztése a napilap IT-szakembereinek feladata volt. 

A megújulás kapcsán a Metropol házon belül készült és foglalt kampányt indított: a Clubmetropol a június 14-ig futó, öthetes periódus alatt a nyomtatott sajtóban - a Metropol mellett elsősorban nőket és fiatalokat megcélzó magazinokban - rádióban pedig 25 és 30 másodperces reklámszpotokkal jelenik meg, illetve számos webes felületen és hírlevélben is toboroz új tagokat.

„A kampány célja elsősorban a meglévő tagok aktivizálása, illetve új tagok toborzása, ezért olyan mechanizmust alkalmazunk, amely mindezeket biztosítja. Az újonnan regisztrált tagok között fődíjat sorsolunk ki, a meglévők között pedig hetente új nyeremények találnak gazdára. A játék tudásalapú, így csak a helyes válaszokat beküldők között sorsolunk ki nyerteseket” – mondta el Rubos Krisztina, a Metropol marketingigazgatója.

A szakember szerint a hirdetők által márkaerősítésre vagy újdonságok bevezetésére is alkalmas Club Metropol hűségklub tagsága elsősorban a 21 és 35 év közötti fiatalokból áll. A regisztráltak között a legkedveltebb témák és ajánlatok az utazás, az egészséges életmód, a lakáskultúra és a sport. A Club Metropol tagjainak 48 százaléka budapesti, 52 százaléka pedig vidéken él.

A hűségklub nemzetközi know-how alapján indult, és a Metro International hálózatában jelenleg hat országban működik, így Magyarország mellett Olaszországban, Franciaországban, Hollandiában, Svédországban és Finnországban.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A zsúfoltnak és zajosnak ígérkező 2020-as évben a lap szerint még fontosabb lesz a megbízható hírforrás.

Hagyományos sportreklámnak indul, de jön a csavar.

A Cinema City médiaértékesítési divíziója a Botrányt nézte ki az alkalomra.

Picasso Málagába, Monet Párizsba invitál egy magyar grafikus munkáin.

A demencia ritka formájával küzdött évek óta.

hirdetés
hirdetés

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók