hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megújította hűségklubját a Metropol

Májustól új arculattal és új weboldallal jelentkezik a Club Metropol, az ingyenes napilap hűségklubja. A megújulást print-, online- és rádiókampány kíséri.
hirdetés

A Metropol még 2001-ben indította el a hűségklubját, ahol az érdeklődők egy online regisztráció után különböző kevdezményekre jogosító kártyát kapnak.

A hűségklub most májusban újult meg, változott a dizájn, kereskedelmi ajánlatokkal bővítette a palettáját és teljes átalakuláson ment át a Clubmetropol.hu is.

A dizájnfeladatokat a Metro hálózaton belüli dán és svéd Clubmetropol arculatokból keverték a magyarországi Metropol grafikusai, míg a weboldal háromhónapos fejlesztése a napilap IT-szakembereinek feladata volt. 

A megújulás kapcsán a Metropol házon belül készült és foglalt kampányt indított: a Clubmetropol a június 14-ig futó, öthetes periódus alatt a nyomtatott sajtóban - a Metropol mellett elsősorban nőket és fiatalokat megcélzó magazinokban - rádióban pedig 25 és 30 másodperces reklámszpotokkal jelenik meg, illetve számos webes felületen és hírlevélben is toboroz új tagokat.

„A kampány célja elsősorban a meglévő tagok aktivizálása, illetve új tagok toborzása, ezért olyan mechanizmust alkalmazunk, amely mindezeket biztosítja. Az újonnan regisztrált tagok között fődíjat sorsolunk ki, a meglévők között pedig hetente új nyeremények találnak gazdára. A játék tudásalapú, így csak a helyes válaszokat beküldők között sorsolunk ki nyerteseket” – mondta el Rubos Krisztina, a Metropol marketingigazgatója.

A szakember szerint a hirdetők által márkaerősítésre vagy újdonságok bevezetésére is alkalmas Club Metropol hűségklub tagsága elsősorban a 21 és 35 év közötti fiatalokból áll. A regisztráltak között a legkedveltebb témák és ajánlatok az utazás, az egészséges életmód, a lakáskultúra és a sport. A Club Metropol tagjainak 48 százaléka budapesti, 52 százaléka pedig vidéken él.

A hűségklub nemzetközi know-how alapján indult, és a Metro International hálózatában jelenleg hat országban működik, így Magyarország mellett Olaszországban, Franciaországban, Hollandiában, Svédországban és Finnországban.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kárpáti Márton, az Index egyik volt főszerkesztő-helyettese alapított új médiacéget.

Augusztus 17-től kapható Szeged első független hírportáljának, a Szegeder.hu-nak az első nem online kiadványa. 

A provokatív ökológiai találkozót Nógrád megyében tartják.

Pais Mónika került a budapesti multifunkcionális kompetencia központ élére – írja közleményében az alkoholos italokat gyártó és forgalmazó vállalat.

Részleges fizetőkapuval is terveznek, ami mögé exkluzív anyagokat szánnak.

hirdetés
hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.