hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megújította hűségklubját a Metropol

Májustól új arculattal és új weboldallal jelentkezik a Club Metropol, az ingyenes napilap hűségklubja. A megújulást print-, online- és rádiókampány kíséri.
hirdetés

A Metropol még 2001-ben indította el a hűségklubját, ahol az érdeklődők egy online regisztráció után különböző kevdezményekre jogosító kártyát kapnak.

A hűségklub most májusban újult meg, változott a dizájn, kereskedelmi ajánlatokkal bővítette a palettáját és teljes átalakuláson ment át a Clubmetropol.hu is.

A dizájnfeladatokat a Metro hálózaton belüli dán és svéd Clubmetropol arculatokból keverték a magyarországi Metropol grafikusai, míg a weboldal háromhónapos fejlesztése a napilap IT-szakembereinek feladata volt. 

A megújulás kapcsán a Metropol házon belül készült és foglalt kampányt indított: a Clubmetropol a június 14-ig futó, öthetes periódus alatt a nyomtatott sajtóban - a Metropol mellett elsősorban nőket és fiatalokat megcélzó magazinokban - rádióban pedig 25 és 30 másodperces reklámszpotokkal jelenik meg, illetve számos webes felületen és hírlevélben is toboroz új tagokat.

„A kampány célja elsősorban a meglévő tagok aktivizálása, illetve új tagok toborzása, ezért olyan mechanizmust alkalmazunk, amely mindezeket biztosítja. Az újonnan regisztrált tagok között fődíjat sorsolunk ki, a meglévők között pedig hetente új nyeremények találnak gazdára. A játék tudásalapú, így csak a helyes válaszokat beküldők között sorsolunk ki nyerteseket” – mondta el Rubos Krisztina, a Metropol marketingigazgatója.

A szakember szerint a hirdetők által márkaerősítésre vagy újdonságok bevezetésére is alkalmas Club Metropol hűségklub tagsága elsősorban a 21 és 35 év közötti fiatalokból áll. A regisztráltak között a legkedveltebb témák és ajánlatok az utazás, az egészséges életmód, a lakáskultúra és a sport. A Club Metropol tagjainak 48 százaléka budapesti, 52 százaléka pedig vidéken él.

A hűségklub nemzetközi know-how alapján indult, és a Metro International hálózatában jelenleg hat országban működik, így Magyarország mellett Olaszországban, Franciaországban, Hollandiában, Svédországban és Finnországban.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés
hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.