hirdetés
hirdetés
hirdetés

Másodszor díjazták az év prospektusait

Második alkalommal ítélték oda az Év prospektusa-díjat. Az első az Építkezem, Felújítok Magazin lett, grafikai díjat a Mátai és Végh Kreatív Műhely kapta, a közönségdíjas pedig a Monogramma Kreatív Reklámstúdió lett.

hirdetés

Második alkalommal ítélték oda a Media-Press által szervezett az Év prospektusa-díjat. A 29 pályaművet kilenc tagú szakmai zsűri bírálta el (Papp-Váry Árpád, Gyurka András, Jagodics Rita, Kathi Zsolt, Szombati Orsolya, Táncsics András, Tonk Emil, Wolf Gábor, Prech T. Zsolt) a kiadványok üzleti értékteremtő képessége, a figyelemfelkeltő volta, a képi és szöveges tartalom egyensúlya, a közérthetősége, valamint egyedisége, ötletessége alapján. A díjra prospektusokkal, cégismertetőkkel, termékkatalógusokkal, céges újságokkal, dm-küldeményekkel és céges naptárakkal lehetett nevezni.

A zsűri értékelése alapján az első helyet a Mapei Kft. Építkezem, Felújítok Magazinja nyerte el. Második a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola felvételi tájékoztatója, harmadik pedig a CF-Net Kft. kiadványa, a Minőségi élet termékismertető lett.

A zsűri a grafikai teljesítményt is díjazta, a grafikai díjat a Mátai és Végh Kreatív Műhely kapta a BKF prospektusáért. A közönségdíjat a Monogramma Kreatív Stúdió által a Baggio Private Travelnek készített utazási kiadványa nyerte el, amely a 20375 szavazatból 5630 szavazatot kapott.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tenderajánlást tett közzé a Magyar PR Szövetség, hogy átláthatóbbá és igazságosabbá váljanak az ügynökségi pályázati folyamatok.

A Frank Digital látja el a központi bank idei és jövő évi kommunikációs feladatait. 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

hirdetés
hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.