hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar Narancs - Soros támogatásával

Amerikai médiaalap szállt be a Magyar Narancsba. A lapot kiadó 3,15 millió forint jegyzett tőkéjű Magyarnarancs.hu Lapkiadó Kft.-ben néhány hete 47 százalékos részesedést szerzett a Media Development Loan Fund (MDLF).
hirdetés

Magyar Narancs - Soros támogatásával

[2000.09.21. 10:20]

Amerikai médiaalap szállt be a Magyar Narancsba. A lapot kiadó 3,15 millió forint jegyzett tőkéjű Magyarnarancs.hu Lapkiadó Kft.-ben néhány hete 47 százalékos részesedést szerzett a Media Development Loan Fund (MDLF).

Az amerikai alap a Prágában működő, többek között Soros György Open Society Institute-jának támogatását élvezi. Az MDLF a nullszaldó eléréséhez nyújt segítséget a lapnak - mondta el Bojtár B. Endre a MaNcs főszerkesztője, a kft. ügyvezető igazgatója. Az ügylettől a hirdetési bevételek növelését, és a hetilap jelenleg értékesített 12 ezres példányszámának növekedését várja a kiadó. A lapot 1998 októberéig egyébként a Postabank Rt. finanszírozta, ám amikor állami kézbe került a bank, megszüntette a támogatást. Az újság egy ideig nem jelenhetett meg Magyar Narancs logóval, idén márciusig Mancs néven került a standokra a lap.
(Forrás: Napi Gazdaság + HVG)

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az augusztusban elhunyt színészre születésnapján emlékezett a Disney.

Az itthoni kampány üzenete: „idén légy te magad az ajándék, hiszen veled teljes az ünnep”. 

A Bertelsmann a ViacomCBS-től veszi meg a Simon & Schustert.

Túlzó eredményeket mutattak a hirdetőknek, akik emiatt még több pénzt öntöttek a platformba. 

Novembertől Sol Montis néven folytatja tovább borászat. A brandváltást a Progressive végezte.

hirdetés
hirdetés

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!