hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar Narancs - Soros támogatásával

Amerikai médiaalap szállt be a Magyar Narancsba. A lapot kiadó 3,15 millió forint jegyzett tőkéjű Magyarnarancs.hu Lapkiadó Kft.-ben néhány hete 47 százalékos részesedést szerzett a Media Development Loan Fund (MDLF).
hirdetés

Magyar Narancs - Soros támogatásával

[2000.09.21. 10:20]

Amerikai médiaalap szállt be a Magyar Narancsba. A lapot kiadó 3,15 millió forint jegyzett tőkéjű Magyarnarancs.hu Lapkiadó Kft.-ben néhány hete 47 százalékos részesedést szerzett a Media Development Loan Fund (MDLF).

Az amerikai alap a Prágában működő, többek között Soros György Open Society Institute-jának támogatását élvezi. Az MDLF a nullszaldó eléréséhez nyújt segítséget a lapnak - mondta el Bojtár B. Endre a MaNcs főszerkesztője, a kft. ügyvezető igazgatója. Az ügylettől a hirdetési bevételek növelését, és a hetilap jelenleg értékesített 12 ezres példányszámának növekedését várja a kiadó. A lapot 1998 októberéig egyébként a Postabank Rt. finanszírozta, ám amikor állami kézbe került a bank, megszüntette a támogatást. Az újság egy ideig nem jelenhetett meg Magyar Narancs logóval, idén márciusig Mancs néven került a standokra a lap.
(Forrás: Napi Gazdaság + HVG)

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés
hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.