hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar Narancs - Soros támogatásával

Amerikai médiaalap szállt be a Magyar Narancsba. A lapot kiadó 3,15 millió forint jegyzett tőkéjű Magyarnarancs.hu Lapkiadó Kft.-ben néhány hete 47 százalékos részesedést szerzett a Media Development Loan Fund (MDLF).
hirdetés

Magyar Narancs - Soros támogatásával

[2000.09.21. 10:20]

Amerikai médiaalap szállt be a Magyar Narancsba. A lapot kiadó 3,15 millió forint jegyzett tőkéjű Magyarnarancs.hu Lapkiadó Kft.-ben néhány hete 47 százalékos részesedést szerzett a Media Development Loan Fund (MDLF).

Az amerikai alap a Prágában működő, többek között Soros György Open Society Institute-jának támogatását élvezi. Az MDLF a nullszaldó eléréséhez nyújt segítséget a lapnak - mondta el Bojtár B. Endre a MaNcs főszerkesztője, a kft. ügyvezető igazgatója. Az ügylettől a hirdetési bevételek növelését, és a hetilap jelenleg értékesített 12 ezres példányszámának növekedését várja a kiadó. A lapot 1998 októberéig egyébként a Postabank Rt. finanszírozta, ám amikor állami kézbe került a bank, megszüntette a támogatást. Az újság egy ideig nem jelenhetett meg Magyar Narancs logóval, idén márciusig Mancs néven került a standokra a lap.
(Forrás: Napi Gazdaság + HVG)

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés
hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.