hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar Narancs - Soros támogatásával

Amerikai médiaalap szállt be a Magyar Narancsba. A lapot kiadó 3,15 millió forint jegyzett tőkéjű Magyarnarancs.hu Lapkiadó Kft.-ben néhány hete 47 százalékos részesedést szerzett a Media Development Loan Fund (MDLF).
hirdetés

Magyar Narancs - Soros támogatásával

[2000.09.21. 10:20]

Amerikai médiaalap szállt be a Magyar Narancsba. A lapot kiadó 3,15 millió forint jegyzett tőkéjű Magyarnarancs.hu Lapkiadó Kft.-ben néhány hete 47 százalékos részesedést szerzett a Media Development Loan Fund (MDLF).

Az amerikai alap a Prágában működő, többek között Soros György Open Society Institute-jának támogatását élvezi. Az MDLF a nullszaldó eléréséhez nyújt segítséget a lapnak - mondta el Bojtár B. Endre a MaNcs főszerkesztője, a kft. ügyvezető igazgatója. Az ügylettől a hirdetési bevételek növelését, és a hetilap jelenleg értékesített 12 ezres példányszámának növekedését várja a kiadó. A lapot 1998 októberéig egyébként a Postabank Rt. finanszírozta, ám amikor állami kézbe került a bank, megszüntette a támogatást. Az újság egy ideig nem jelenhetett meg Magyar Narancs logóval, idén márciusig Mancs néven került a standokra a lap.
(Forrás: Napi Gazdaság + HVG)

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A hó eleji 40 ezerről március végére 30 ezerre csökkent a napi összes reklámszpot száma az NMHH jelentése szerint.

Baranyi Bálint senior account lesz az ügynökségnél

Az influencer marketinggel foglalkozó, már Európa több országában jelen lévő vállalkozás nemrég került az amerikai piackutató látószögébe.

Az Önszabályozó Reklám Testület történelminek nevezte a megállapodást.

Csizmadi Péter feladata lesz a nemzetközi kapcsolatok erősítése.

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.