hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar Narancs - Soros támogatásával

Amerikai médiaalap szállt be a Magyar Narancsba. A lapot kiadó 3,15 millió forint jegyzett tőkéjű Magyarnarancs.hu Lapkiadó Kft.-ben néhány hete 47 százalékos részesedést szerzett a Media Development Loan Fund (MDLF).
hirdetés

Magyar Narancs - Soros támogatásával

[2000.09.21. 10:20]

Amerikai médiaalap szállt be a Magyar Narancsba. A lapot kiadó 3,15 millió forint jegyzett tőkéjű Magyarnarancs.hu Lapkiadó Kft.-ben néhány hete 47 százalékos részesedést szerzett a Media Development Loan Fund (MDLF).

Az amerikai alap a Prágában működő, többek között Soros György Open Society Institute-jának támogatását élvezi. Az MDLF a nullszaldó eléréséhez nyújt segítséget a lapnak - mondta el Bojtár B. Endre a MaNcs főszerkesztője, a kft. ügyvezető igazgatója. Az ügylettől a hirdetési bevételek növelését, és a hetilap jelenleg értékesített 12 ezres példányszámának növekedését várja a kiadó. A lapot 1998 októberéig egyébként a Postabank Rt. finanszírozta, ám amikor állami kézbe került a bank, megszüntette a támogatást. Az újság egy ideig nem jelenhetett meg Magyar Narancs logóval, idén márciusig Mancs néven került a standokra a lap.
(Forrás: Napi Gazdaság + HVG)

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

 A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat és a legjobb digitális megoldásokat várja. 

Egyre több raktárkoncertet vállaló zenekar csatlakozik az akcióhoz.

Ötletes absztrakciók, szokatlan perspektívák és önmegvalósítás vitték a prímet júliusban.

Erősen ajánlják a maszkviselést, belépéskor hőmérőzésre is lehet számítani.

Képernyőfüggők, már csak a virtuális valósgban tájékozódnak, elidegenedtek egymástól - Billie Eilish szerint a sztereotípiákkal szemben pont ez a generáció hozhat társadalmi változásokat.

hirdetés
hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.