hirdetés
hirdetés
hirdetés

Januártól megújul a Metropol

Jövő év elejétől új arculattal és átalakított tartalom-szerkezettel jelenik meg az ingyenes napilap. A tartalom mennyisége nő, a stáb nem növekszik. Bevételnövekedést várnak.

hirdetés

Kisebb mérettel, letisztultabb szerkesztéssel és "négy az egyben" rovatfelépítéssel jön januártól 4-től a Metropol. Bár a lap kinézetében bulvárosodik, Izbéki Gábor, a lap főszerkesztője szerint a tartalom nem mozdul majd ilyen irányba.

A tartalom négy pillére a hírek, a háttér, a sport, és a szórakozás marad, de a méretváltással párhuzamosan akár nyolc oldallal is növekszik majd a terjedelem. A könnyebb eligazodást más tagolás, és a hirdetések eddiginél jobb elkülönítése segíti majd.

A sajtótájékoztatón elmondták, hogy kevesebb MTI-anyagot közölnek majd, de több lesz a saját tartalom. Több lesz a kép és a sporttartalom, és megmaradnak a tematikus mellékletek, évente körülbelül húsz. Január 1-től kampánnyal is jelentkeznek.

A korai bejelentést Hivatal Péter vezérigazgató azzal indokolta, hogy nem lett volna „sportszerű” a hosszabb távú hirdetőkkel való megegyezés után bejelenteni egy ekkora változtatást. A hirdetési felületek árképzésében pedig változások lesznek.

A 19 országban megjelenő lapcsoportban a magyar kiadás a cseh után a második, amelyik kisebb méretre vált. Svédországban már megtörtént a layout-váltás, tehát a magyar kiadás lesz az első, amely mindkét tekintetben változtat.

(forrás: Kreatív Online, MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hagyományos sportreklámnak indul, de jön a csavar.

A Cinema City médiaértékesítési divíziója a Botrányt nézte ki az alkalomra.

Picasso Málagába, Monet Párizsba invitál egy magyar grafikus munkáin.

A demencia ritka formájával küzdött évek óta.

A magyar rendező filmjében Vanessa Kirby és Shia LaBeouf mellett a Succession sztárja, Sarah Snook is szerepelni fog.

hirdetés
hirdetés

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók