hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itthon is olvashatjuk BBC History-t

Magyarul is megjelenik a BBC történelmi magazinja, a Kossuth kiadó gondozásában.

hirdetés

2011 áprilisától magyarul is megjelenik a BBC történelmi magazinja, a BBC History. A magyar nyelvű kiadvány az angol BBC History licenclapja, ami itthon a Kossuth kiadó gondozásában jelenik meg.

A kiadvány országosan 3200 újságárusító helyen (Relay, Inmedio, független árusok), hipermarketekben és postákon lesz kapható. A lap havi megjelenésű, induló terjesztett példányszáma 30 000, ami a jövőben az igényeknek megfelelően emelkedhet.

A kiadó hirdetési szempontból fő célcsoportnak a 25-65 év közötti felsőfokú végzettségű, a történelem iránt érdeklődő csoportokat tekinti. Foglakozás tekintetében olvasóik várhatóan elsősorban középvezetők, felsővezetők, önálló szellemi foglalkozásúak vagy beosztott értelmiségiek lesznek. A Kiadó fontosnak tekinti, hogy a lap családi magazinként is elfogadott legyen.

A print kiadvány kizárólagos ügynökségi hirdetés-értékesítési partnere az Adaptive Media.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Novembertől a Skivak felel a logisztikai szolgáltatásokat nyújtó vállalat közösségi média kommunikációjáért.

15 éve rendezi meg miden évben a pincészet a címketervező pályázatát, most bemutatják az eddigi legjobb műveket.

"Kristály. Rajta vagyunk" - ezzel a szlogennel indított kampányt Dél-Dakota. Hamar virális tartalom lett belőle.

hirdetés
hirdetés

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.