hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kedden jelenik meg utoljára a Metropol

Kedden jelenik meg utoljára a Metropol – a Nol.hu információi szerint ezt hétfőn délután jelentették be az ingyenes napilap szerkesztőségében.

hirdetés

A hírt több forrás, többek között Hivatal Péter, a Metropol kiadójának vezetője is megerősítette a lapnak. A Simicska Lajos üzletfeleként ismert tulajdonos, Fonyó Károly a Nol.hu információi szerint üzleti szempontok mentén döntött az újság megszüntetéséről. Az önfelszámolást választotta, mert „nem szeretne adósságokat hagyni maga után, minden alkalmazottját, beszállítóját ki akarja fizetni” – írja a Nol.hu.

A Metropol munkatársainak létszáma a cégadatok szerint 49 fő volt 2014-ben.

„Másfelől valószínű, hogy a politikai nyomás első körben a Metropol kiszorítására fog koncentrálódni, talán Habony Árpád Lokálja javára” – írtuk a 2015-ös év eseményeit és a 2016-os évre vonatkozó jóslatainkat összegző, tavaly decemberi cikkünkben.

A fenti kép a 2013-as Hipnózis reklámverseny egy díjazott munkája.

Hiszen az már tavaly novemberben kiderült, hogy „politikai nyomásra” a BKV nem fogja meghosszabbítani a szerződést, amelyet a Metropol terjesztéséről kötött – erről akkor szintén a Népszabadság értesült több forrásból. Ez már önmagában komoly érvágás volt a Simicska Lajos üzlettársa, Fonyó Károly érdekeltségébe tartozó médiacégnek, hiszen az ingyenes lap fontos terjesztési helyei közé tartoznak a metróaluljárók.

Időközben a Metropol reklámbevételei is visszaestek, ahogyan ez volt a jellemző a Simicska-Fonyó cégbirodalom többi tagjára is az ugyancsak a népszabadságos M. László Ferenc által jegyzett május végi cikk szerint.

Azonban a szerző értesülései szerint a lappiacról való kivonulás végső oka nem az imént taglalt két esemény, a BKV-megállókból való kiszorulás és a reklámköltés visszaesése, mert ezekkel előre számolt a vezetőség, hanem az, hogy az idei évre készített üzleti tervek egyike sem mutatott nyereséges működést. Már 2015-ben is komoly volt a veszteség: 233 millió forint, miközben a megelőző évben még 408 milliós profitot termelt a cég.

Azonban várhatóan a BKV megállók sem maradnak napilap nélkül: elindult ugyanis időközben a Lokál című ingyenes napilap, amit Habony Árpád és Győri Tibor médiacége, a 888.hu hírportált is jegyző Modern Média Group (MMG) ad ki. Keresztesi Péter, a MMG vezérigazgatója és az értékesítést végző KOD Media ügyvezetője, Hanák Tamás a Media Hungary konferencián elmondta a Kreatívnak, hogy a Lokál napilapot Budapesten 150 ezer példányban terjesztik, 300 terjesztési ponton, köztük metro-, busz-, villamos- és HÉV-megállókban, forgalmas csomópontokon, vasút- és buszállomásokon. A hirdetési felületeket piaci hirdetőknek a HG Media csoportba tartozó KOD Media sales house értékesíti, az állami hirdetőkkel a MMG közvetlenül állapodik meg.

(forrás: Népszabadság Online, Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

Négyféle csokit olvasztott össze egy táblába az édességgyár, és ezzel nem csak azokra gondolnak, akik Gombóc Artúr nyomdokain járva, minden csokoládét imádnak.

Lassan teljes az idei filmfesztivál programja, és már összeállt a nemzetközi zsűri is.

Őry Eszter két barátjával hozta létre az ArtNeszt, a képzőművészeti ügynökséget.

Urbán Zsolt a HírTV vendége volt, ahol a CBA csak az apropót adta, valójában a fő témát a #loveislove kampány szolgáltatta.

hirdetés
hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.