hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kedden jelenik meg utoljára a Metropol

Kedden jelenik meg utoljára a Metropol – a Nol.hu információi szerint ezt hétfőn délután jelentették be az ingyenes napilap szerkesztőségében.

hirdetés

A hírt több forrás, többek között Hivatal Péter, a Metropol kiadójának vezetője is megerősítette a lapnak. A Simicska Lajos üzletfeleként ismert tulajdonos, Fonyó Károly a Nol.hu információi szerint üzleti szempontok mentén döntött az újság megszüntetéséről. Az önfelszámolást választotta, mert „nem szeretne adósságokat hagyni maga után, minden alkalmazottját, beszállítóját ki akarja fizetni” – írja a Nol.hu.

A Metropol munkatársainak létszáma a cégadatok szerint 49 fő volt 2014-ben.

„Másfelől valószínű, hogy a politikai nyomás első körben a Metropol kiszorítására fog koncentrálódni, talán Habony Árpád Lokálja javára” – írtuk a 2015-ös év eseményeit és a 2016-os évre vonatkozó jóslatainkat összegző, tavaly decemberi cikkünkben.

A fenti kép a 2013-as Hipnózis reklámverseny egy díjazott munkája.

Hiszen az már tavaly novemberben kiderült, hogy „politikai nyomásra” a BKV nem fogja meghosszabbítani a szerződést, amelyet a Metropol terjesztéséről kötött – erről akkor szintén a Népszabadság értesült több forrásból. Ez már önmagában komoly érvágás volt a Simicska Lajos üzlettársa, Fonyó Károly érdekeltségébe tartozó médiacégnek, hiszen az ingyenes lap fontos terjesztési helyei közé tartoznak a metróaluljárók.

Időközben a Metropol reklámbevételei is visszaestek, ahogyan ez volt a jellemző a Simicska-Fonyó cégbirodalom többi tagjára is az ugyancsak a népszabadságos M. László Ferenc által jegyzett május végi cikk szerint.

Azonban a szerző értesülései szerint a lappiacról való kivonulás végső oka nem az imént taglalt két esemény, a BKV-megállókból való kiszorulás és a reklámköltés visszaesése, mert ezekkel előre számolt a vezetőség, hanem az, hogy az idei évre készített üzleti tervek egyike sem mutatott nyereséges működést. Már 2015-ben is komoly volt a veszteség: 233 millió forint, miközben a megelőző évben még 408 milliós profitot termelt a cég.

Azonban várhatóan a BKV megállók sem maradnak napilap nélkül: elindult ugyanis időközben a Lokál című ingyenes napilap, amit Habony Árpád és Győri Tibor médiacége, a 888.hu hírportált is jegyző Modern Média Group (MMG) ad ki. Keresztesi Péter, a MMG vezérigazgatója és az értékesítést végző KOD Media ügyvezetője, Hanák Tamás a Media Hungary konferencián elmondta a Kreatívnak, hogy a Lokál napilapot Budapesten 150 ezer példányban terjesztik, 300 terjesztési ponton, köztük metro-, busz-, villamos- és HÉV-megállókban, forgalmas csomópontokon, vasút- és buszállomásokon. A hirdetési felületeket piaci hirdetőknek a HG Media csoportba tartozó KOD Media sales house értékesíti, az állami hirdetőkkel a MMG közvetlenül állapodik meg.

(forrás: Népszabadság Online, Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kórház jelentette fel, az ügyész elrendelte az őrizetbe vételét.

A helyzethez alkalmazkodva megnőtt az online kurzusokat, otthoni sportolást népszerűsítő reklámok száma.

Adatvédelmi és biztonsági kockázatokra hivatkozik a cég, a Zoom szerint nincs mitől tartani. 

„Utazz el!”, „Látogasd meg!”, „Szörfölj!” - csak mindezt légyszi a négy fal között tedd!

Április hatodikán kivezetik a kereskedésből a német gigavállalat részvényeit

hirdetés
hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!