hirdetés
hirdetés
hirdetés

Gyakrabban jelenik meg a Psziché

Több újdonságot tervez a Sanoma jövőre a Nők Lapja Pszichével. Az olvasók számára a legfontosabb, hogy a magazin kéthavonta fog megjelenni. 

hirdetés

A Sanoma Budapest idén márciusban indította el a főleg városi, közép-, vagy felsőfokú végzettségű nők számára a Nők Lapja Pszichét. A kiadó adatai alapján a lap folyamatosan növelte eladott példányszámát, ezért úgy döntöttek, hogy jövőre gyakoribb megjelenésre váltanak.

A Nők Lapja Psziché eddig negyedéves lap volt, 2011-től azonban kéthavonta jelentetik meg, vagyis minden páros hónapban az újságosokhoz kerül a kiadvány.

A lap jövőre szerepelni fog az olvasottságmérésben és Magyar Terjesztés-ellenőrző Szövetség (MATESZ) adatbázisában, valamint bekerül az Admonitorba, a Sanoma saját hirdetéshatékonysági kutatássorozatába is.

Közben a kiadónál más lapok ritkábban jelenik meg, mint a korábban kéthetente jelentkező Maxima, amely ezentúl havonta készül el bővebb terjedelemben, és a haviból negyedévesre váltó Wellness Magazin. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kampány készült az új brand indulásához.

A szolgáltató legújabb kkv-kampányában olyan vállalkozókat mutat be, akik napok alatt hajtottak végre kritikus digitális fejlesztéseket.

Antonio Lucio visszavonulása után a cég Alex Schultzot nevezte ki a pozícióba.

Margaret Ann Dowling itthon korábban többek között a Marquard Media régiós vezérigazgatója volt.

hirdetés
hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!