hirdetés
hirdetés
hirdetés

Playboy-kampány Gesztivel, Németh Ottóval és Nyáry Krisztiánnal

Második alkalommal indította el novemberben jótékonysági kampányát a Playboy férfimagazin. A Playboy Hero kezdeményezés célja, hogy olyan férfi példaképeket állítson, akik szakmai sikereik mellett fontos társadalmi ügyek mellett is kiállnak. Idén olyan nevek csatlakoztak az ügyhöz, mint Zwack Sándor, Geszti Péter, Nyáry Krisztián, Németh Ottó és Holló Gábor. Az üzletemberek az elmúlt egy hónapban hírességekkel együtt képviselték a kampányban részt vevő alapítványokat.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Ebben is vannak önjáró görkorcsolyák.

A poltikus még próbálkozik, de nem tartja valószínűnek, hogy lesz üzlet.

Az újság szerint veszélyben a működésük.

Bata Viktóriát házon belül bízták meg a B2B és a B2C marketing vezetésével.

Megvan az új vezérigazgató. Mattheisen saját vállalkozásaival foglalkozik majd.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Amit a Bold készített a gyümölcslémárkának. 

A magyarországi Bioderma először dolgozik PR-ügynökséggel.

Az éves adóbevallási bulijukra keresik azokat, akik húznák a talpalávalót.

Magyarország felé nyitna a fesztivál.

A Revealu nyerte a Global Legal Hackathlon döntőjét.

hirdetés
hirdetés

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én. MEGTELT!

Információ, kapcsolatépítés, csúcsgasztronómia – mindez egy időben, egy helyen május 7-én a Caviar & Bull-ban.

Employer Branding Award 2017 – Winner's Conference / Best Practices: jöjjön el, és ismerje meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj nyertes megoldásait! Szakmai konferencia a legjobb hazai munkáltatói márkák bemutatására május 15-én, a Müpában.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől nemzetközi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Díjátadó: 05.18., Akvárium

Rendezvényünk célja, hogy jövőbe mutató, már itthon is elérhető, a munkát valóban megkönnyítő gyakorlati megoldásokat mutasson be a közönségnek. Jöjjön el, ismerkedjen a jövőjével május 18-án a Müpában!

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Nevezési határidő: 2018.05.18.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00