hirdetés
hirdetés
hirdetés

Férfimagazin a Generál Média első print kiadványa

Printkiadványt indított a Generál Média, a laphoz kapcsolódó site a napokban kezdte meg működését. A Gentleman Magazine-t ősztől futár szállítja az előfizetőknek.

hirdetés

Gentleman Magazine címen háromhavonta, tízezer példányban megjelenő férfi életmódmagazinnal jelentkezett a Generál Média. A lap azzal a céllal jött létre, hogy „bemutassa, felélessze a gentleman szellemiséget és az ehhez kapcsolódó értékeket.”

A kiadvány bemutatkozó lapszáma június elején jelent meg, előfizetni az őszi, szeptemberi lapszámtól lehet a magazinra, egy évre 40 ezer forintért. Minden lapszámot fém dísztokban, ajándékkal, futárral szállítanak az előfizetőknek. A laphoz kapcsolódó website a héten kezdte meg működését.

A Gentleman Magazine a gazdasági-pénzügyi élet vezetőinek, illetve a tudományos, kulturális és sportélet kiemelkedő egyéniségeinek szól. A magazin főszerkesztője Pósa Árpád, a szerzők között található Ernyey Béla, Schiffer Miklós, Réz András, Taróczy Balázs és Zólyomi Zsolt.

Pósa Árpád az újvidéki Magyar Szó, majd a Népszava sportújságírója volt, 1997-98-ban a Bravo Sport lapigazgatójaként dolgozott, 1998-ban a CKM indító főszerkesztője lett, 2000 és 2004 között a Playboy, 2004-2005 között a Penthouse főszerkesztője volt, majd 2006-2007-ben a Nemzeti Sport főszerkesztő helyetteseként dolgozott.

Az online területen tevékenykedő – Myvip.com, Chat.hu, Book.hu, Sporthirado.hu – Generál Médiának ez az első printkiadványa a piacon.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A brit napilap új kampányában birkák, kígyók, keselyűk vitakoznak.

Akár leépítés is jöhet a Hír TV-nél.

Az ügynökség PR, digitális és közösségi média üzletága nyerte a Mattel tenderét.

Egy youtubertől kölcsönözték az ötletet, hogy dalok szülessenek a videók alá érkező negatív beszólásokból.

Az új vezető tíz éve dolgozik az egyetemnél.

hirdetés
hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 1.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Onboard - offboard a szállodaipar területén Félnapos konferencia a hazai szállodaipar HR-esei számára toborzás és megtartás témában. Tippek, tanácsok, praktikus tudás. Dátum: 2019.03.18.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc