hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elle - nemsokára Magyarországon

Az Elle divat- és életmódmagazin magyarországi bevezetésére készül a lap francia, illetve nemzetközi licenceinek tulajdonosa, a Hachette Filipacchi.
hirdetés

Elle - nemsokára Magyarországon

[2001.02.28. 10:48]

Az Elle divat- és életmódmagazin magyarországi bevezetésére készül a lap francia, illetve nemzetközi licenceinek tulajdonosa, a Hachette Filipacchi.

A magazin - amelynek kiadását itthon az Adoc-Semic Kft. vállalta - várhatóan ősszel kerül a piacra. A lap egyelőre 140 oldalon 70-ezres példányszámban jelenik meg, de mindkét szám növekedhet a jövőben, ez azonban a hirdetési piac függvénye. A magyar Elle induláskor a lap 25 százalékát akarja megtölteni versenyképes - 1 millió forint körüli - áron kínált hirdetésekkel.

A kiadó elsősorban az A és B státuszú, 25 és 40 év közötti olvasóközönségnek szánja a magazint. A magyar Elle indulásakor 40 százalékban hazai, 60 százalékban nemzetközi tartalomra és képanyagra épül. A külföldi részek elsősorban a francia, a brit, az olasz, a német és az amerikai mutációkból merít, de a teljes nemzetközi anyaghoz is korlátlanul hozzáférhet. Az elegáns magazinok egyik klasszikusának számító Elle a világ 33 országában jelenik meg, a hazai kiadás a 31-dik lesz.
(Forrás: Világgazdaság)

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

hirdetés
hirdetés

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.