hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elle - nemsokára Magyarországon

Az Elle divat- és életmódmagazin magyarországi bevezetésére készül a lap francia, illetve nemzetközi licenceinek tulajdonosa, a Hachette Filipacchi.
hirdetés

Elle - nemsokára Magyarországon

[2001.02.28. 10:48]

Az Elle divat- és életmódmagazin magyarországi bevezetésére készül a lap francia, illetve nemzetközi licenceinek tulajdonosa, a Hachette Filipacchi.

A magazin - amelynek kiadását itthon az Adoc-Semic Kft. vállalta - várhatóan ősszel kerül a piacra. A lap egyelőre 140 oldalon 70-ezres példányszámban jelenik meg, de mindkét szám növekedhet a jövőben, ez azonban a hirdetési piac függvénye. A magyar Elle induláskor a lap 25 százalékát akarja megtölteni versenyképes - 1 millió forint körüli - áron kínált hirdetésekkel.

A kiadó elsősorban az A és B státuszú, 25 és 40 év közötti olvasóközönségnek szánja a magazint. A magyar Elle indulásakor 40 százalékban hazai, 60 százalékban nemzetközi tartalomra és képanyagra épül. A külföldi részek elsősorban a francia, a brit, az olasz, a német és az amerikai mutációkból merít, de a teljes nemzetközi anyaghoz is korlátlanul hozzáférhet. Az elegáns magazinok egyik klasszikusának számító Elle a világ 33 országában jelenik meg, a hazai kiadás a 31-dik lesz.
(Forrás: Világgazdaság)

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés
hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.