hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elle - nemsokára Magyarországon

Az Elle divat- és életmódmagazin magyarországi bevezetésére készül a lap francia, illetve nemzetközi licenceinek tulajdonosa, a Hachette Filipacchi.
hirdetés

Elle - nemsokára Magyarországon

[2001.02.28. 10:48]

Az Elle divat- és életmódmagazin magyarországi bevezetésére készül a lap francia, illetve nemzetközi licenceinek tulajdonosa, a Hachette Filipacchi.

A magazin - amelynek kiadását itthon az Adoc-Semic Kft. vállalta - várhatóan ősszel kerül a piacra. A lap egyelőre 140 oldalon 70-ezres példányszámban jelenik meg, de mindkét szám növekedhet a jövőben, ez azonban a hirdetési piac függvénye. A magyar Elle induláskor a lap 25 százalékát akarja megtölteni versenyképes - 1 millió forint körüli - áron kínált hirdetésekkel.

A kiadó elsősorban az A és B státuszú, 25 és 40 év közötti olvasóközönségnek szánja a magazint. A magyar Elle indulásakor 40 százalékban hazai, 60 százalékban nemzetközi tartalomra és képanyagra épül. A külföldi részek elsősorban a francia, a brit, az olasz, a német és az amerikai mutációkból merít, de a teljes nemzetközi anyaghoz is korlátlanul hozzáférhet. Az elegáns magazinok egyik klasszikusának számító Elle a világ 33 országában jelenik meg, a hazai kiadás a 31-dik lesz.
(Forrás: Világgazdaság)

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Részleges fizetőkapuval is terveznek, ami mögé exkluzív anyagokat szánnak.

A Pesti Srácok kormánypárti szerkesztősége által is működtetett új tévé szabadon fogható csatornaként a legtöbb hazai szolgáltató kínálatában elérhető lesz.

Várható volt, hogy valaki megpróbálkozik ott is az európai formátummal.

Ha már úgyis annyira olcsó megint a hamburger, mint 30 évvel ezelőtt.

Liverpool nem egy város, hanem egy külön ország, külön szabályokkal.

hirdetés
hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.