hirdetés
hirdetés
hirdetés

Eladták a 168 Órát

Többségi részesedést szerzett a 168 Óra közéleti hetilapot megjelentető Telegráf Kiadóban a Brit Média, a Klubrádió egyik tulajdonosa.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online, Népszabadság Online, MTI)
hirdetés

És nem csak nálunk, egész Európában helyben fognak adózni.

„Magas sarkúban, vadító ruhákban” – írja a közlemény.

Reszponzív dizájn és nyereményjáték az oldalon.

Kis túlzással ma már mobilon is megélhetők a természeti csodák, amiket mindenki irigyelt David Attenborough-tól.

A Biztosítótárs negyedévente, ötezer példányban jelenik meg, a Keszthelyi Média adja ki.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A threading most is megoldható, de a jövőben egy gomb segítségével még egyszerűbb lesz.

41 pályázó 300 képe közül választottak nyerteseket.

Azt kérik, hogy mindenki töltse ki a kérdőívüket a témáról.

A New Wave Mediához tartozó Ozone Tv és a Life reklámidejét értékesíti januártól a sales house.

FRISSÍTVE A márkázott tartalom címében történt, később azzal is viccelődtek, hogy a lábgombának nem kell útlevél és GPS.

hirdetés
hirdetés

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Hosszabbított nevezési határidő: 12.15.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.