hirdetés
hirdetés
hirdetés

Diákverseny a HVG-től

Középiskolások számára rendezett versenyt a HVG. A cél a fiatalok olvasási szokásának megismerése és népszerűsíteni körükben az olvasást.
hirdetés

5773 egyéni versenyző és 811, legfeljebb 15 fős csapat vett részt 433 iskolából a HVG versenyén, mely a „Ki tud többet a HVG-ből?” címmel zajlott február eleje és március vége között. A játék során nyolc héten át 100 kérdésre kellett választ adni az adott heti HVG tartalmából.

A online lebonyolított versenyt abból a célból indította a HVG Kiadó marketingosztálya, hogy megismerjék a középiskolások újságolvasáshoz, nyomtatott sajtóhoz, hírekhez kapcsolódó attitűdjeit. Ennek érdekében a résztvevőkkel a kvíztesztek mellett kérdőívet is kitöltettek.

A verseny az Erste Bank főtámogatásával és a DFT Hungária szakmai partnersége mellett zajlott, mások nyeremények felajánlásával járultak hozzá a HVG-kvízhez.

Az eredmények szerint a vetélkedőben részt vevők zömét 11. évfolyamos középiskolások tették ki, akik átlagosan napi 40 percet töltenek internetes hírportálok böngészésével és csak ennek felét, napi 20 percet újságolvasással. A kérdőívek adatai szerint azonban a versenyben részt vevők nagyobb arányban akarják rendszeresen olvasni a HVG-t, mint ezt a játék kezdete előtt tették.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A zsúfoltnak és zajosnak ígérkező 2020-as évben a lap szerint még fontosabb lesz a megbízható hírforrás.

Hagyományos sportreklámnak indul, de jön a csavar.

A Cinema City médiaértékesítési divíziója a Botrányt nézte ki az alkalomra.

Picasso Málagába, Monet Párizsba invitál egy magyar grafikus munkáin.

A demencia ritka formájával küzdött évek óta.

hirdetés
hirdetés

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók