hirdetés
hirdetés
hirdetés

Diákverseny a HVG-től

Középiskolások számára rendezett versenyt a HVG. A cél a fiatalok olvasási szokásának megismerése és népszerűsíteni körükben az olvasást.
hirdetés

5773 egyéni versenyző és 811, legfeljebb 15 fős csapat vett részt 433 iskolából a HVG versenyén, mely a „Ki tud többet a HVG-ből?” címmel zajlott február eleje és március vége között. A játék során nyolc héten át 100 kérdésre kellett választ adni az adott heti HVG tartalmából.

A online lebonyolított versenyt abból a célból indította a HVG Kiadó marketingosztálya, hogy megismerjék a középiskolások újságolvasáshoz, nyomtatott sajtóhoz, hírekhez kapcsolódó attitűdjeit. Ennek érdekében a résztvevőkkel a kvíztesztek mellett kérdőívet is kitöltettek.

A verseny az Erste Bank főtámogatásával és a DFT Hungária szakmai partnersége mellett zajlott, mások nyeremények felajánlásával járultak hozzá a HVG-kvízhez.

Az eredmények szerint a vetélkedőben részt vevők zömét 11. évfolyamos középiskolások tették ki, akik átlagosan napi 40 percet töltenek internetes hírportálok böngészésével és csak ennek felét, napi 20 percet újságolvasással. A kérdőívek adatai szerint azonban a versenyben részt vevők nagyobb arányban akarják rendszeresen olvasni a HVG-t, mint ezt a játék kezdete előtt tették.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Mindea így az iProspect Hungary Social&Content divíziójának részeként folytatja tevékenységét.

A lap úgy tudja, a Posta és a Lapker kiszáll, a helyükre a pedig a KESMA vonul be.

700 ezer forint bírságot kaptak a médiatanácstól.

Alfonso Cuarón a szerződés értelmében sorozatokat fejleszt az Apple TV+ számára.

Közösségi médiás nyereményjáték-kampánnyal teszi ismertebbé magát és a vegyszermentes takarítás előnyeit a Greenbiotic.

hirdetés
hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.