hirdetés
hirdetés
hirdetés

Diákverseny a HVG-től

Középiskolások számára rendezett versenyt a HVG. A cél a fiatalok olvasási szokásának megismerése és népszerűsíteni körükben az olvasást.
hirdetés

5773 egyéni versenyző és 811, legfeljebb 15 fős csapat vett részt 433 iskolából a HVG versenyén, mely a „Ki tud többet a HVG-ből?” címmel zajlott február eleje és március vége között. A játék során nyolc héten át 100 kérdésre kellett választ adni az adott heti HVG tartalmából.

A online lebonyolított versenyt abból a célból indította a HVG Kiadó marketingosztálya, hogy megismerjék a középiskolások újságolvasáshoz, nyomtatott sajtóhoz, hírekhez kapcsolódó attitűdjeit. Ennek érdekében a résztvevőkkel a kvíztesztek mellett kérdőívet is kitöltettek.

A verseny az Erste Bank főtámogatásával és a DFT Hungária szakmai partnersége mellett zajlott, mások nyeremények felajánlásával járultak hozzá a HVG-kvízhez.

Az eredmények szerint a vetélkedőben részt vevők zömét 11. évfolyamos középiskolások tették ki, akik átlagosan napi 40 percet töltenek internetes hírportálok böngészésével és csak ennek felét, napi 20 percet újságolvasással. A kérdőívek adatai szerint azonban a versenyben részt vevők nagyobb arányban akarják rendszeresen olvasni a HVG-t, mint ezt a játék kezdete előtt tették.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.