hirdetés
hirdetés
hirdetés

BPM, Busz - együttműködnek

Több változás is bekövetkezett a tavaly piacra lépett Busz című ingyenes fővárosi lap életében: kiadói jogai új céghez kerültek, tartalma pedig Pest megyében is megjelenik. Kvaka Ferenctől, Busz Marketing ügyvezetőjétől megtudtuk, hogy a Budapest Piac Marketinggel (BPM) kötött együttműködés nyomán a napilapként indult, majd heti megjelenésűre ritkult Busz beolvad a BPM gondozásában megjelenő Budapesti Piac Pluszba.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Csata Sára a GTA-ból írta a szakdolgozatát, most menő magyar produkciókban VFX-es.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Már most elég impozáns a jövő évi Brain Bar előadóinak listája.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

 A Heineken Hungária emellett a jövő évi foci-Eb partnere is lesz.

Ezzel promózzák a márka új, ingatlan-üzletágát. Az Umbrella végezte a kampány gyártását.

hirdetés
hirdetés

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.