hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bookazine-t dob piacra a Ringier Axel Springer

Bookazine Bestseller néven vezet be új terméket a Ringier Axel Springer Magyarország. Ma kerül a magazin- és könyvárusok polcaira a történelmi tematikával tervezett bookazine sorozata első tagja, amely az I. világháború történelmi hátterét, eseményeit és hatásait dolgozza fel ismeretterjesztő kötet formájában.

hirdetés

A Ringier Axel Springer Magyarország első bookazine-ja, amelynek címe Az első világháború története, a háború lezárásának centenáriumi évében, a harcok tényleges lezárását jelentő fegyverszünet aláírásának dátumához igazítva kerül a lap- és könyvárusok polcaira. A kötet ötvözi az ismeretterjesztő könyvek és a magazinok témafeldolgozását: a sok vizuális tartalom mellett átfogó ismeretanyagot kíván átadni az olvasóknak.

A bookazine-t 20 ezer példányban dobják piacra országos terjesztésben, jövőre pedig újabb, történelmi tematikájú számot terveznek kiadni, hosszú távon pedig időszakos kiadványként tervezi publikálni a RAS - olvasható a kiadó közleményében.

A kiadvány a téma iránt érdeklődő, de laikus felnőtt olvasóközönséget szólítja meg. A "felnőtt" ezúttal valóban számít a kiadó szerint, a korabeli fotókkal illusztrált kiadvány megrázó pillanatokat is megörökít, kendőzetlenül mutatva a háború valódi arcát. A kötet a Brit Birodalom szemszögéből dolgozza fel az eseményeket és a nagyhatalmak szerepére koncentrál.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három év után frissítették a tudásanyagot. A kiadvány ingyenesen letölthető.

Pro bono alapon ügynökséget is keresnek a kampány lebonyolítására.

Az előírt kötelezettségekhez felhasznált hiányos adatok nem a Digitől, hanem a GVH saját adatgyűjtéséből származik - állítja a cég.

200 nevezésből összesen 57-et díjazott a zsűri.

hirdetés
hirdetés

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

Díjátadó: 18.11.27. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások versenye, pontszerzés a Kreatív-MAKSZ M+Listán. Nevezési határidő: november 30.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

Hogyan keress IT-s kollégát? Félnapos konferencia december 4-én.