hirdetés
hirdetés
hirdetés

Autós lappal bővült a Sanoma portfóliója

A Motor-Pressétől vásárolta meg az Autómagazin licenszét a Sanoma Budapest. A kiadványt az augusztusi lapszámától kezeli.
hirdetés

A Sanoma Budapest megvette az Autómagazin licenszét a Motor-Presse International-től, a lap augusztusban már az új kiadónál jelenik meg. Az Autómagazint továbbra is Lamara Roland vezető szerkesztő és csapata készíti.

Az Autómagazin a vezető német autós havilap, az Auto Motor und Sport magyar kiadása. A prémium autós magazin képet ad az autós világról és nagy hangsúlyt fektet a tesztekre.

A lap döntően magasan képzett, átlagon felüli jövedelemmel rendelkező férfi célcsoportnak szól.

A Sanoma Budapest komoly növekedési potenciált lát az autós szegmensben.

„Erősíteni szeretnénk a portfóliónk autós szekcióját. A Vezess.hu internetes portál, az Autó és Stílus havilap - amelynek értékesítését a Sanoma Budapest végzi - valamint az Autómagazin hármasával jelentős olvasói területet fed le a Sanoma, amelyek majdani előnyeit az olvasók, a látogatók és a hirdetőpiaci partnereink egyaránt érzékelni fogják. Az Autómagazinnal a nyomtatott változat mellett a legváltozatosabb elektronikus platformokon is tervezzük a megjelenést” – nyilatkozta Nagy Gergely lapigazgató.

Az is a Sanomához kapcsolódó hír, hogy mind külalakjában, mind tartalmában megújult a Vezess.hu. Az autósmagazin új szolgáltatásokkal – többek között Eurotax kalkulátorral, benzinár-összesítővel és valós idejű dugófigyelővel – várja az olvasókat. Újdonság a dugófigyelő szolgáltatás, amely kísérleti jelleggel működik: az oldal egy több ezres autós flotta mozgása alapján realtime, egyszerűen értelmezhető színkódokkal jelzi a Magyarországon az adott pillanatban kikerülendő utakat.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Spanyolországban elért bevételük 3 százalékától szabadítaná meg őket az új törvénytervezet.

Április 12-e a jelentkezési határidő. A díj támogatója, a Telenor idén különdíjat is oszt.

Ez pedig már csak azért is komoly probléma, mert a házaspár nagy energiákat és pénzeket fektetett a saját, „Sussex Royal” brandjébe.

A Drivingcamp meghívásos tenderen választotta az ügynökséget.

Monica Bickert, a Facebook tartalompolitikáért felelős alelnöke írt erről egy blogposztot.

hirdetés
hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók