hirdetés
hirdetés
hirdetés

Autós lappal bővült a Sanoma portfóliója

A Motor-Pressétől vásárolta meg az Autómagazin licenszét a Sanoma Budapest. A kiadványt az augusztusi lapszámától kezeli.
hirdetés

A Sanoma Budapest megvette az Autómagazin licenszét a Motor-Presse International-től, a lap augusztusban már az új kiadónál jelenik meg. Az Autómagazint továbbra is Lamara Roland vezető szerkesztő és csapata készíti.

Az Autómagazin a vezető német autós havilap, az Auto Motor und Sport magyar kiadása. A prémium autós magazin képet ad az autós világról és nagy hangsúlyt fektet a tesztekre.

A lap döntően magasan képzett, átlagon felüli jövedelemmel rendelkező férfi célcsoportnak szól.

A Sanoma Budapest komoly növekedési potenciált lát az autós szegmensben.

„Erősíteni szeretnénk a portfóliónk autós szekcióját. A Vezess.hu internetes portál, az Autó és Stílus havilap - amelynek értékesítését a Sanoma Budapest végzi - valamint az Autómagazin hármasával jelentős olvasói területet fed le a Sanoma, amelyek majdani előnyeit az olvasók, a látogatók és a hirdetőpiaci partnereink egyaránt érzékelni fogják. Az Autómagazinnal a nyomtatott változat mellett a legváltozatosabb elektronikus platformokon is tervezzük a megjelenést” – nyilatkozta Nagy Gergely lapigazgató.

Az is a Sanomához kapcsolódó hír, hogy mind külalakjában, mind tartalmában megújult a Vezess.hu. Az autósmagazin új szolgáltatásokkal – többek között Eurotax kalkulátorral, benzinár-összesítővel és valós idejű dugófigyelővel – várja az olvasókat. Újdonság a dugófigyelő szolgáltatás, amely kísérleti jelleggel működik: az oldal egy több ezres autós flotta mozgása alapján realtime, egyszerűen értelmezhető színkódokkal jelzi a Magyarországon az adott pillanatban kikerülendő utakat.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kampány készült az új brand indulásához.

A szolgáltató legújabb kkv-kampányában olyan vállalkozókat mutat be, akik napok alatt hajtottak végre kritikus digitális fejlesztéseket.

Antonio Lucio visszavonulása után a cég Alex Schultzot nevezte ki a pozícióba.

Margaret Ann Dowling itthon korábban többek között a Marquard Media régiós vezérigazgatója volt.

hirdetés
hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!