hirdetés
hirdetés
hirdetés

Apple-ös márkamagazint készít a HG Media

Márkamagazin indításával kíván aktívabban kommunikálni ügyfeleivel, vásárlóival az iCenter nevű hazai Apple viszonteladó. A More címet viselő kiadvány nyomtatott és hamarosan elektronikus formában is elérhető lesz, elsődleges célja pedig a termékkínálat és szolgáltatási paletta, a cég bemutatása, valamint a közvetlen eladás elősegítése – írja a kiadvány elkészítésével megbízott HG Media közleménye.

hirdetés

A content marketing cég az iCentre-rel együttműködve fejlesztette ki a corporate kiadványt, amelyet a cég fontos üzleti partnerei és vásárlói mellett az érdeklődők is beszerezhetnek egyes újságosoknál. Ezen felül az icentre.hu oldalon digitális formában is elérhető lesz a More. Az e-magazinban egy kiválasztott ajánlatra kattintva rögtön a kosárba is helyezhető lesz a termék – írják.

A sajtóanyag azt is hozzáteszi, hogy az iCentre érkezésével a HG Media magazinkiadó részlege már 44-nél is több különböző kiadványt állít elő évente, nyolc nyelven.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három évig dolgoztak együtt, a Mito váltja őket.

A Central European Startup Awards egyetemi partnere lett az iskola.

A telekommunikációs szolgáltató átnevezte a hazugságvizsgálót.

Mostantól szombaton is hallható az "egyik legkarakteresebb műsor".

A Vermis összeszedte, mi minősül reklámnak és mit kell tennie egy véleményvezérnek.

hirdetés
hirdetés

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Hosszabbított nevezési határidő: 12.15.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.