Share on Tumblr

Alig indult be 2017, máris megvan az év címlapja

A Virginian Pilot napilap tördelői hozták össze az év eddigi legjobb címlapját.

Tegnap beszámoltunk az idei év eddigi legnagyobb címlapos buktájáról, amikor a Washington Post Express napilap címlapján keverték össze a férfi és a női szimbólumokat, ma viszont 2017 eddigi legviccesebb címlapját mutatjuk be, amit a Virginia állambeli Virginian Pilot helyi napilap címoldalán hoztak össze a szerkesztők. Mutatjuk:

A baloldali hasábon a nagy hidegről számolnak be, a jobboldaliban pedig arról, hogy egy nő csak nagy nehezen jutott el a kórházba, hogy életet adjon gyermekének. A két hír persze összefügg, de a tördelők ezt külön ki is hangsúlyozták a címadással, amely együtt Vanilla Ice híres/hírhedt dalára utal.

Innen.

 

(forrás: Creativity Online)
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kedveskednek Trumpnak és be is szólnak neki.

Természetesen a keménység és az Adidas.

A Mozilla csavart egyet új logójának megalkotásával, és végig nyílt lapokkal játszott.

Ha jól számolnak, Gerendaiék több mint 8 milliárdért adhatták el a 70 százalékát.

Váltásban veszik át az Egyenes beszédet, reggelre még arcot keres az ATV Bombera Kriszta mellé.

Konferencia a TOP 50 Innovátor kiadvány bemutatására, 2017. január 24-én.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására 2017.02.02-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások. Díjátadó és workshop 2017. 02. 07-én.

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!