hirdetés
hirdetés
hirdetés

163 millióért gyárthat kulturális kiadványt a Mediaworks

A Kárpát-medencei Tehetséggondozó Nonprofit Kft. (KMTG) kulturális kiadványának megjelentetésére és terjesztésére írt ki ajánlati felhívást február végén, a kritériumoknak egyedül a Mészáros Lőrinchez tartozó Mediaworks felelt meg, el is vitték a 163 millió forintos megbízást - írja az Mfor.

hirdetés

A KMTG 40 alkalommal, 10 hónapon keresztül, alkalmanként 230 ezer példányban szeretné megjelentetni a 8 oldalas kulturális kiadványát. A napi-, vagy hetilap mellékleteként kívánja a jellemzően kortárs írók és költők irodalmi és képzőművészeti alkotásait nyilvánosságra hozni és népszerűsíteni - olvasható a portálon.

A kiadványnak a kiírás szerint olyan újság mellékleteként kell megjelennie, amely tartalmában a mindennapi élethez kapcsolódik, a hétköznapok több területét is lefedi, és a szerzői tartalmak túlsúlyban vannak a bulvárhoz képest. A Mediaworksnek azonban nemcsak ez, hanem az a kritérium is kedvezett, hogy „legalább mindösszesen 170 000 példány/1 alkalom mennyiségben, legalább 5 magyarországi megyében megjelenő, olyan napi vagy hetilap sajtótermék kiadására vonatkozó refeneciával" kell rendelkeznie az ajánlattevőnek, amelyben legalább 2 alkalommal megjelentek irodalmi művek és/vagy képzőművészeti alkotások. Ennek a megyei lapokat kiadó Pannon Lapok Társasága bekebelezése után valójában csak a Mediaworks tud megfelelni, ugyanakkor a gyakrolatban nem 5, hanem 9 megyében kell megjelentetni a kiadványt. 

A megyei korlátnak elméletben bármelyik országos kiadású lap meg tudna felelni, ezeknél azonban a főprofil, a kulturális (irodalmi, képzőművészeti alkotások) tartalom vagy a kritériumként meghatározott példányszám lenne problémás” - írja az Mfor.

Mészárosék ajánlata példányonként 17,74 forintra szólt, ami az alkalmankénti 230 ezres példányszámmal és a 40 alkalmas megjelenéssel számolva adja ki a nettó 163 millió forintot.

(forrás: Mfor)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

15 millió forintot szeretnének összegyűjteni.

Arról kell a diákoknak trailert készíteniük, hogy mi lesz 20 év múlva.

A Facebook az NBA rájátszások idején mutatta be új reklámját, amelyben elvileg bocsánatot kér.

hirdetés
hirdetés

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én. MEGTELT!

Információ, kapcsolatépítés, csúcsgasztronómia – mindez egy időben, egy helyen május 7-én a Caviar & Bull-ban.

Employer Branding Award 2017 – Winner's Conference / Best Practices: jöjjön el, és ismerje meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj nyertes megoldásait! Szakmai konferencia a legjobb hazai munkáltatói márkák bemutatására május 15-én, a Müpában.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől nemzetközi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Díjátadó: 05.18., Akvárium

Rendezvényünk célja, hogy jövőbe mutató, már itthon is elérhető, a munkát valóban megkönnyítő gyakorlati megoldásokat mutasson be a közönségnek. Jöjjön el, ismerkedjen a jövőjével május 18-án a Müpában!

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Nevezési határidő: 2018.05.18.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 25.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00