Valódi költemény lett ez a gyönyörű vezeték nélküli fülhallgató

A valóban zsinór nélkül, akkumulátorról működő fülhallgatókkal lényegesen kényelmesebb zenét hallgatni, így aztán egyáltalán nem véletlen, hogy egyre több márka igyekszik kategóriáján belül a legjobb, legcsinosabb darabokkal kitűnni. Egy New York-i székhelyű, audiofelszereléseket gyártó cégnek ez most különösen jól sikerült, csúcsminőségű alkatrészeket és izgalmas dizájnt használt legújabb darabjához.

Még csak öt éves a főleg fej- és fülhallgatókat gyártó Master & Dynamic, de bármivel is rukkol elő, folyamatosan méretes hullámokat generál az iparágban. A legmagasabb minőségű alapanyagokkal dolgozik, a legdrágább bőrtől kezdve a fémkompozitokig, miközben a funkcionális, tartós és elegáns dizájn is a védjegyévé vált. Legutóbb például a washingtoni Afroamerikai Múzeumot is tervező David Adjaye építésszel és a hollywoodi sztárokat is tetováló művésszel, Scott Campbellel álltak össze, hogy egy kicsit megint forradalmasíthassák a fülhallgató-szektort.

Szeptember elején meg is jelentek a piacon egy olyan vezeték nélküli, precíziós vágással formázott fülhallgatóval, amelynek mintázatát a luxus napszemüvegek illették. Az MW07-et négy különböző színben álmodták meg: a velencei márványokra jellemző terrazzo, acélkék, matt fekete és a teknősök páncélját idéző kinézetben – írja cikkében a DesignBoom. 

Az akusztikus részek burkolatának kialakításához és a vezérlőgomboknál rozsdamentes acéllal dolgoztak, amelyet az ékszereknél is használt PVD-bevonatos eljárással tettek kopásállóvá. A gazdag audioélménynek pedig a kivételes akusztikát biztosító berillium lett a felelőse. A természetben csak ritkán, és akkor is inkább csak ásványokban előforduló, szürkés színű, kis fajsúlyú, kemény fémet jellemzően a minőségi hi-fi termékekben használják, de most ebbe az apró fülhallgatóba is jutott egy kis darabka.

Aztán figyeltek a praktikus és kényelmes behelyezhetőségre is. A két, gyakorlatilag ékszerként tetszelgő, mindössze kilenc grammos fülhallgatót levehető szilikonból készült szárnyakkal látták el, amelyek öt méretben készültek, hogy közülük a megfelelőt kiválasztva pontosan illeszkedjenek használójának fülkagylóihoz. Mindeközben beépített optikai szenzorok figyelik, hogy vajon tényleg a fülben van-e a készülék, mert, ha nincs, akkor automatikusan leállítja a lejátszást a telefonon.

A 299 dollárért kínált fülhallgatóhoz egy decens, inox acélból készült tároló is jár, ebbe belehelyezve, a doboz oldalán található USB-porton keresztül lehet feltölteni az akkumulátorát. Így, a direkt erre a célra szabadalmaztatott antennával együtt, Bluetoothon keresztül akár 14 órán át lehet vele zenét hallgatni. „Az MW07-tel nem csupán a felhasználói élményen akartunk javítani, de a prémium minőségű anyagok alkalmazásával eddig ismeretlen vizekre eveztünk a vezeték nélküli fülhallgatók birodalmában” – fogalmazott a Master & Dynamic alapítója Jonathan Levin.

A sorozatot a Telenor támogatja.

Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók