Valódi költemény lett ez a gyönyörű vezeték nélküli fülhallgató

A valóban zsinór nélkül, akkumulátorról működő fülhallgatókkal lényegesen kényelmesebb zenét hallgatni, így aztán egyáltalán nem véletlen, hogy egyre több márka igyekszik kategóriáján belül a legjobb, legcsinosabb darabokkal kitűnni. Egy New York-i székhelyű, audiofelszereléseket gyártó cégnek ez most különösen jól sikerült, csúcsminőségű alkatrészeket és izgalmas dizájnt használt legújabb darabjához.

Még csak öt éves a főleg fej- és fülhallgatókat gyártó Master & Dynamic, de bármivel is rukkol elő, folyamatosan méretes hullámokat generál az iparágban. A legmagasabb minőségű alapanyagokkal dolgozik, a legdrágább bőrtől kezdve a fémkompozitokig, miközben a funkcionális, tartós és elegáns dizájn is a védjegyévé vált. Legutóbb például a washingtoni Afroamerikai Múzeumot is tervező David Adjaye építésszel és a hollywoodi sztárokat is tetováló művésszel, Scott Campbellel álltak össze, hogy egy kicsit megint forradalmasíthassák a fülhallgató-szektort.

Szeptember elején meg is jelentek a piacon egy olyan vezeték nélküli, precíziós vágással formázott fülhallgatóval, amelynek mintázatát a luxus napszemüvegek illették. Az MW07-et négy különböző színben álmodták meg: a velencei márványokra jellemző terrazzo, acélkék, matt fekete és a teknősök páncélját idéző kinézetben – írja cikkében a DesignBoom. 

Az akusztikus részek burkolatának kialakításához és a vezérlőgomboknál rozsdamentes acéllal dolgoztak, amelyet az ékszereknél is használt PVD-bevonatos eljárással tettek kopásállóvá. A gazdag audioélménynek pedig a kivételes akusztikát biztosító berillium lett a felelőse. A természetben csak ritkán, és akkor is inkább csak ásványokban előforduló, szürkés színű, kis fajsúlyú, kemény fémet jellemzően a minőségi hi-fi termékekben használják, de most ebbe az apró fülhallgatóba is jutott egy kis darabka.

Aztán figyeltek a praktikus és kényelmes behelyezhetőségre is. A két, gyakorlatilag ékszerként tetszelgő, mindössze kilenc grammos fülhallgatót levehető szilikonból készült szárnyakkal látták el, amelyek öt méretben készültek, hogy közülük a megfelelőt kiválasztva pontosan illeszkedjenek használójának fülkagylóihoz. Mindeközben beépített optikai szenzorok figyelik, hogy vajon tényleg a fülben van-e a készülék, mert, ha nincs, akkor automatikusan leállítja a lejátszást a telefonon.

A 299 dollárért kínált fülhallgatóhoz egy decens, inox acélból készült tároló is jár, ebbe belehelyezve, a doboz oldalán található USB-porton keresztül lehet feltölteni az akkumulátorát. Így, a direkt erre a célra szabadalmaztatott antennával együtt, Bluetoothon keresztül akár 14 órán át lehet vele zenét hallgatni. „Az MW07-tel nem csupán a felhasználói élményen akartunk javítani, de a prémium minőségű anyagok alkalmazásával eddig ismeretlen vizekre eveztünk a vezeték nélküli fülhallgatók birodalmában” – fogalmazott a Master & Dynamic alapítója Jonathan Levin.

A sorozatot a Telenor támogatja.

Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Díjátadó: május 16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.