Telefontokba szerelhető minimérleg segíti a diétázókat

De nemcsak a nyári bikinitestért diétézóknak, hanem pl. a diabétesszel együttélőknek is segítség lehet az a vékonyka mérleg, amelyet mivel egy mobiltokba szereltek, így állandóan a zsebben tartható. Az osztrák startup találmánya grammra pontosan mér, és a mellé fejlesztett applikációval azt is megmondja, hogy épp hány kilokalóriát ebédelünk.

MyGrams a neve, és olyan vékonyra szabták, hogy pont kényelmesen elférjen egy szilikonos mobiltok alatt. A mérleg két kilogrammig mér, Bluetooth-szal csatlakoztatható a telefonhoz, az aktiválásához pedig a hozzá tartozó, telefonra töltött alkalmazást kell bekapcsolni. Az applikáció keresőjében kell kiválasztani, hogy milyen élelmiszert teszünk a mérlegre, majd az algoritmus nemcsak annak súlyát mutatja meg, de az alapján számolja ki a tápanyag összetételét, a szénhidrát- és fehérje tartalmát, miközben megadja a pontos kilokaloria számot is. 

Az alig 6 milliméter vékony mérleggel felszerelt mobiltok egyelőre csak az iPhone X / XS és a Samsung Galaxy S10+ készülékekkel kompatibilis. Ezt a tokot lehet aztán méricskézésnél le-, majd egyszerűen visszapattintani a telefonra. Ugyanakkor van egy még kisebb verziója is a mérlegnek, ami egy picivel lett nagyobb egy átlagos névjegykártyánál, vagyis nem lehet a mobilra szerelve tárolni, de méretéből adódóan ugyanúgy bármikor magunknál tarthatjuk. 

A bécsi fiatalokból álló startup mobilmérlege több színben is elérhető, és bár egyelőre az Indiegogo keretében indítottak hozzá egy közösségi finanszírozós kampányt, amelyben most 29 euróért lehet előrendelni, ha minden a csapat elképzelései szerint történik, akkor év végére, kétszer ennyiért már saját weboldalukon keresztül árulják majd. 

A sorozatot a Telenor támogatja.

Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!