Tablet hozta vissza egy stroke-os férfi hangját két év némaság után

„Megérintett Graham története, mert ugyanez bármikor megtörténhet az édesapáddal, a bátyáddal, vagy bárkivel a barátaid közül” – ezt Ruby Steel digitálissegédeszköz-tervező mondta, aki társával együtt hónapokat dolgozott azon, hogy egy ágyhoz kötött és beszédképtelenné vált 57 éves férfi a technológia segítségével újból saját hangján kommunikálhasson.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)

A vállalat belépne a filmipar területére.

Mészáros Lőrinc pénzintézete ad hitelt a Lapcom felvásárlásához.

A Netflix nem adott pénzt, a pornóoldal közbelépett.

Eheti Kultúrterrorunkat az SAP Hybris üzletágvezetője írta.

Gasztrooldallal bővült a kiadó online portfóliója.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.