Sporthíreket monitorozó karperec készült focidrukkereknek

Ez nem egy újabb okosóra, ezt most direkt futball-rajongóknak terveztük – hangsúlyozzák weboldalukon a Fantom fejlesztői, akik a világ első olyan minimál karkötőjét rakták össze, amely az általános sporthír-applikációkkal szemben csak egy adott klubra koncentrál.

 

Szeretne bárki is olyan okosórát, ami az égvilágon semmit nem tud, mindössze egyetlen dologról informálni? – teszi fel a kérdést a Wareable, miközben egyből meg is válaszolja azzal, hogy pedig valami ilyesmiről szól egy igazi niche termék, aminek létrejöttét tényleg csak egy egészen szűk célcsoport, jelen esetben a legfanatikusabb szurkolók képesek értékelni.

Mert ez a karkörkötő nem mér kalóriát, megtett távolságot, de még csak pulzust sem. Helyette klubtörténelemről és játékosokról mesél, korábbi meccseredményeket közöl, kijelzi a játékidőt és a meccs állását - bárhol is játsszon az adott pillanatban a csapat -, miközben a felhasználókkal a nap gólkirályát is megszavaztatja. De tulajdonképpen minden olyan friss infót megmutat az ember csuklóján, amire kedvenc focicsapatával kapcsolatban kíváncsi, és amit mind a céggel szerződéses viszonyban álló futball-kluboktól szerez meg. Az adatbázisát angol, német, francia spanyol, portugál és olasz csapatokra húzták fel, de listájában görög, török és amerikai csapatokat is találunk. A karkötő élesítésekor csak ki kell választani, melyiknek szurkolunk, és már kapjuk is az összes infót, amit csak tudni lehet a klubbal kapcsolatban.

Több funkciót is terveztek bele, de Fantom nevét arról a GPS-alapú szurkoló-keresőről kapta, amely egyből jelez, ha a közelünkben egy olyan ember található, aki szintén a csapatunknak drukkol. És innentől kezdve tényleg csak rajtunk múlik, mit kezdünk ezzel a lehetőséggel. Mert az olyan fontos kérdéseket, mint például, hogy ki, hova, mennyiért igazolt át, és hogy ez látszik-e a csapat játékán, remekül meg lehet vitatni egy hozzáértő idegennel a sarki kisközért tejes pultja előtt is, ha már egyszer úgy sem tudunk élőben a stadion lelátóján szurkolni nekik.

Az okostelefonnal szinkronizálható karkötő áráról még semmit nem tudni, de annyit már igen, hogy a klub hivatalos színeiben vagy akár sima feketében lehet majd rendelni októbertől a Fantom weboldalán.

A sorozatot a Telenor támogatja.

 

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.