Sporthíreket monitorozó karperec készült focidrukkereknek

Ez nem egy újabb okosóra, ezt most direkt futball-rajongóknak terveztük – hangsúlyozzák weboldalukon a Fantom fejlesztői, akik a világ első olyan minimál karkötőjét rakták össze, amely az általános sporthír-applikációkkal szemben csak egy adott klubra koncentrál.

 

Szeretne bárki is olyan okosórát, ami az égvilágon semmit nem tud, mindössze egyetlen dologról informálni? – teszi fel a kérdést a Wareable, miközben egyből meg is válaszolja azzal, hogy pedig valami ilyesmiről szól egy igazi niche termék, aminek létrejöttét tényleg csak egy egészen szűk célcsoport, jelen esetben a legfanatikusabb szurkolók képesek értékelni.

Mert ez a karkörkötő nem mér kalóriát, megtett távolságot, de még csak pulzust sem. Helyette klubtörténelemről és játékosokról mesél, korábbi meccseredményeket közöl, kijelzi a játékidőt és a meccs állását - bárhol is játsszon az adott pillanatban a csapat -, miközben a felhasználókkal a nap gólkirályát is megszavaztatja. De tulajdonképpen minden olyan friss infót megmutat az ember csuklóján, amire kedvenc focicsapatával kapcsolatban kíváncsi, és amit mind a céggel szerződéses viszonyban álló futball-kluboktól szerez meg. Az adatbázisát angol, német, francia spanyol, portugál és olasz csapatokra húzták fel, de listájában görög, török és amerikai csapatokat is találunk. A karkötő élesítésekor csak ki kell választani, melyiknek szurkolunk, és már kapjuk is az összes infót, amit csak tudni lehet a klubbal kapcsolatban.

Több funkciót is terveztek bele, de Fantom nevét arról a GPS-alapú szurkoló-keresőről kapta, amely egyből jelez, ha a közelünkben egy olyan ember található, aki szintén a csapatunknak drukkol. És innentől kezdve tényleg csak rajtunk múlik, mit kezdünk ezzel a lehetőséggel. Mert az olyan fontos kérdéseket, mint például, hogy ki, hova, mennyiért igazolt át, és hogy ez látszik-e a csapat játékán, remekül meg lehet vitatni egy hozzáértő idegennel a sarki kisközért tejes pultja előtt is, ha már egyszer úgy sem tudunk élőben a stadion lelátóján szurkolni nekik.

Az okostelefonnal szinkronizálható karkötő áráról még semmit nem tudni, de annyit már igen, hogy a klub hivatalos színeiben vagy akár sima feketében lehet majd rendelni októbertől a Fantom weboldalán.

A sorozatot a Telenor támogatja.

 

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.