Sporthíreket monitorozó karperec készült focidrukkereknek

Ez nem egy újabb okosóra, ezt most direkt futball-rajongóknak terveztük – hangsúlyozzák weboldalukon a Fantom fejlesztői, akik a világ első olyan minimál karkötőjét rakták össze, amely az általános sporthír-applikációkkal szemben csak egy adott klubra koncentrál.

 

Szeretne bárki is olyan okosórát, ami az égvilágon semmit nem tud, mindössze egyetlen dologról informálni? – teszi fel a kérdést a Wareable, miközben egyből meg is válaszolja azzal, hogy pedig valami ilyesmiről szól egy igazi niche termék, aminek létrejöttét tényleg csak egy egészen szűk célcsoport, jelen esetben a legfanatikusabb szurkolók képesek értékelni.

Mert ez a karkörkötő nem mér kalóriát, megtett távolságot, de még csak pulzust sem. Helyette klubtörténelemről és játékosokról mesél, korábbi meccseredményeket közöl, kijelzi a játékidőt és a meccs állását - bárhol is játsszon az adott pillanatban a csapat -, miközben a felhasználókkal a nap gólkirályát is megszavaztatja. De tulajdonképpen minden olyan friss infót megmutat az ember csuklóján, amire kedvenc focicsapatával kapcsolatban kíváncsi, és amit mind a céggel szerződéses viszonyban álló futball-kluboktól szerez meg. Az adatbázisát angol, német, francia spanyol, portugál és olasz csapatokra húzták fel, de listájában görög, török és amerikai csapatokat is találunk. A karkötő élesítésekor csak ki kell választani, melyiknek szurkolunk, és már kapjuk is az összes infót, amit csak tudni lehet a klubbal kapcsolatban.

Több funkciót is terveztek bele, de Fantom nevét arról a GPS-alapú szurkoló-keresőről kapta, amely egyből jelez, ha a közelünkben egy olyan ember található, aki szintén a csapatunknak drukkol. És innentől kezdve tényleg csak rajtunk múlik, mit kezdünk ezzel a lehetőséggel. Mert az olyan fontos kérdéseket, mint például, hogy ki, hova, mennyiért igazolt át, és hogy ez látszik-e a csapat játékán, remekül meg lehet vitatni egy hozzáértő idegennel a sarki kisközért tejes pultja előtt is, ha már egyszer úgy sem tudunk élőben a stadion lelátóján szurkolni nekik.

Az okostelefonnal szinkronizálható karkötő áráról még semmit nem tudni, de annyit már igen, hogy a klub hivatalos színeiben vagy akár sima feketében lehet majd rendelni októbertől a Fantom weboldalán.

A sorozatot a Telenor támogatja.

 

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Október 12-én ismét Youtube hajó a Google és a Kreatív szervezésében!

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.