Sporthíreket monitorozó karperec készült focidrukkereknek

Ez nem egy újabb okosóra, ezt most direkt futball-rajongóknak terveztük – hangsúlyozzák weboldalukon a Fantom fejlesztői, akik a világ első olyan minimál karkötőjét rakták össze, amely az általános sporthír-applikációkkal szemben csak egy adott klubra koncentrál.

 

Szeretne bárki is olyan okosórát, ami az égvilágon semmit nem tud, mindössze egyetlen dologról informálni? – teszi fel a kérdést a Wareable, miközben egyből meg is válaszolja azzal, hogy pedig valami ilyesmiről szól egy igazi niche termék, aminek létrejöttét tényleg csak egy egészen szűk célcsoport, jelen esetben a legfanatikusabb szurkolók képesek értékelni.

Mert ez a karkörkötő nem mér kalóriát, megtett távolságot, de még csak pulzust sem. Helyette klubtörténelemről és játékosokról mesél, korábbi meccseredményeket közöl, kijelzi a játékidőt és a meccs állását - bárhol is játsszon az adott pillanatban a csapat -, miközben a felhasználókkal a nap gólkirályát is megszavaztatja. De tulajdonképpen minden olyan friss infót megmutat az ember csuklóján, amire kedvenc focicsapatával kapcsolatban kíváncsi, és amit mind a céggel szerződéses viszonyban álló futball-kluboktól szerez meg. Az adatbázisát angol, német, francia spanyol, portugál és olasz csapatokra húzták fel, de listájában görög, török és amerikai csapatokat is találunk. A karkötő élesítésekor csak ki kell választani, melyiknek szurkolunk, és már kapjuk is az összes infót, amit csak tudni lehet a klubbal kapcsolatban.

Több funkciót is terveztek bele, de Fantom nevét arról a GPS-alapú szurkoló-keresőről kapta, amely egyből jelez, ha a közelünkben egy olyan ember található, aki szintén a csapatunknak drukkol. És innentől kezdve tényleg csak rajtunk múlik, mit kezdünk ezzel a lehetőséggel. Mert az olyan fontos kérdéseket, mint például, hogy ki, hova, mennyiért igazolt át, és hogy ez látszik-e a csapat játékán, remekül meg lehet vitatni egy hozzáértő idegennel a sarki kisközért tejes pultja előtt is, ha már egyszer úgy sem tudunk élőben a stadion lelátóján szurkolni nekik.

Az okostelefonnal szinkronizálható karkötő áráról még semmit nem tudni, de annyit már igen, hogy a klub hivatalos színeiben vagy akár sima feketében lehet majd rendelni októbertől a Fantom weboldalán.

A sorozatot a Telenor támogatja.

 

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.