Rém egyszerű kütyü mutatja meg, hol veszik el az idő a melóhelyen

A stopperóra és a dobókocka nagy találkozása ez a kis szerkezet, amelyet hivatásos későknek, Facebookon lógóknak és a mindennel megcsúszóknak találtak ki. Időmenedzsment oktaéder formába zárva - amit csak azok nem fognak értékelni, akik egyébként is mindig a határidők közelében táltosodnak meg.

A Harvard Business Review magazin egyszer kiszámolta, hogy a versenyszférában működő cégek évente 7,4 milliárd dollárral rövidítik meg büdzséiket azzal, hogy a munkavállalóik többsége képtelen idejét beosztva, hatékonyan dolgozni. És bár ma már számos szoftvert fejlesztettek időmenedzsmentre, ezek többsége még mindig csak attól különbözik a papíron vezetett megoldástól, hogy digitális platformra építették azokat. Pedig van már egy kis kütyü, amellyel pénzt és időt spórolhatnak, mert képes különösebb odafigyelés nélkül, valós időben monitorozni a napi tevékenységeket - írják a TimeFlip.weboldalán.

A TimeFlip időkövetőjét ugyanis pont azért találták ki, hogy semmit ne kelljen táblázatban vezetni. Gyakorlatilag elég csak az asztalunkra kézközelbe tenni, és a mellé fejlesztett appot munkaidő alatt élesíteni. Az oktaéder formájú műanyag test belsejébe ugyanis egy apró gyorsulásmérőt rejtettek, ezt Bluetooth-szal kötötték egy telefonos applikációhoz, az oldalait pedig üresen hagyták, amelyekre a leggyakoribb tevékenységeket jelző ikonokat lehet ragasztani. Aztán mindössze annyi a dolgunk, hogy a magunkra szabott eszközt annak megfelelően forgassuk, amivel épp foglalkozunk. Így egy idő után pontosan nyomon követhető lesz, hogy egy nap mennyi időt töltünk el a tényleges munkával - teszi hozzá cikkében a TechCrunch.

A dobókockaszerű eszköz oldalain a feladatokat jelképező ikonokat a telefon applikációjával is szinkronizálni kell, majd ahogy a kocka az átforgatása után érzékeli az új feladatot, automatikusan mérni kezdi az új időt. Ezzel a nap végén pontosan látható, hogy hány perc ment el telefonálásra, emailek megválaszolására, falatozásra, vagy az ismerősökkel csevegésre, és egyáltalán arra, hogy mennyit sikerült aznap a monitor előtt görnyednünk. Akik hajlamosak napközben a közösségi oldalakon hosszú időre elveszni, azok külön a Facebook- vagy a YouTube ikont is ráapplikálhatják maguknak.

Az alkalmazásban a notórius halogatóknak bekötöttek egy feladat-halasztó funkciót is, de ezt a passzív állapotot persze ugyanúgy méri a kis okoskockájuk. Használatához a legelső alkalommal egy személyes fiókot kell létrehozni, amely 80 napi tevékenységüket képes eltárolni és diagram formájában másodpercekre lebontva megmutatni. A klasszikus kocka, oktaéder és 12 oldalas dodekaéder formában kapható időmérő februártól 50 dollárért az Amazonról rendelhető. Egy hétig a TechCrunch szerzője is kipróbálta, azt írja, ha másra nem, a mért adatok alapján arra mindenképp jó volt, hogy végre tényleg rávegye magát egy hatékonyabb napi rutin kialakítására.

A sorozatot a Telenor támogatja.

Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.