Rém egyszerű kütyü mutatja meg, hol veszik el az idő a melóhelyen

A stopperóra és a dobókocka nagy találkozása ez a kis szerkezet, amelyet hivatásos későknek, Facebookon lógóknak és a mindennel megcsúszóknak találtak ki. Időmenedzsment oktaéder formába zárva - amit csak azok nem fognak értékelni, akik egyébként is mindig a határidők közelében táltosodnak meg.

A Harvard Business Review magazin egyszer kiszámolta, hogy a versenyszférában működő cégek évente 7,4 milliárd dollárral rövidítik meg büdzséiket azzal, hogy a munkavállalóik többsége képtelen idejét beosztva, hatékonyan dolgozni. És bár ma már számos szoftvert fejlesztettek időmenedzsmentre, ezek többsége még mindig csak attól különbözik a papíron vezetett megoldástól, hogy digitális platformra építették azokat. Pedig van már egy kis kütyü, amellyel pénzt és időt spórolhatnak, mert képes különösebb odafigyelés nélkül, valós időben monitorozni a napi tevékenységeket - írják a TimeFlip.weboldalán.

A TimeFlip időkövetőjét ugyanis pont azért találták ki, hogy semmit ne kelljen táblázatban vezetni. Gyakorlatilag elég csak az asztalunkra kézközelbe tenni, és a mellé fejlesztett appot munkaidő alatt élesíteni. Az oktaéder formájú műanyag test belsejébe ugyanis egy apró gyorsulásmérőt rejtettek, ezt Bluetooth-szal kötötték egy telefonos applikációhoz, az oldalait pedig üresen hagyták, amelyekre a leggyakoribb tevékenységeket jelző ikonokat lehet ragasztani. Aztán mindössze annyi a dolgunk, hogy a magunkra szabott eszközt annak megfelelően forgassuk, amivel épp foglalkozunk. Így egy idő után pontosan nyomon követhető lesz, hogy egy nap mennyi időt töltünk el a tényleges munkával - teszi hozzá cikkében a TechCrunch.

A dobókockaszerű eszköz oldalain a feladatokat jelképező ikonokat a telefon applikációjával is szinkronizálni kell, majd ahogy a kocka az átforgatása után érzékeli az új feladatot, automatikusan mérni kezdi az új időt. Ezzel a nap végén pontosan látható, hogy hány perc ment el telefonálásra, emailek megválaszolására, falatozásra, vagy az ismerősökkel csevegésre, és egyáltalán arra, hogy mennyit sikerült aznap a monitor előtt görnyednünk. Akik hajlamosak napközben a közösségi oldalakon hosszú időre elveszni, azok külön a Facebook- vagy a YouTube ikont is ráapplikálhatják maguknak.

Az alkalmazásban a notórius halogatóknak bekötöttek egy feladat-halasztó funkciót is, de ezt a passzív állapotot persze ugyanúgy méri a kis okoskockájuk. Használatához a legelső alkalommal egy személyes fiókot kell létrehozni, amely 80 napi tevékenységüket képes eltárolni és diagram formájában másodpercekre lebontva megmutatni. A klasszikus kocka, oktaéder és 12 oldalas dodekaéder formában kapható időmérő februártól 50 dollárért az Amazonról rendelhető. Egy hétig a TechCrunch szerzője is kipróbálta, azt írja, ha másra nem, a mért adatok alapján arra mindenképp jó volt, hogy végre tényleg rávegye magát egy hatékonyabb napi rutin kialakítására.

A sorozatot a Telenor támogatja.

Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.