Pánikjelzőt szereltek a világ első okosgombjába

De elsősorban az értékes beszélgetéseket, a jó szándékot és az emberek közötti kapcsolattartás fontosságát emeli ki missziójában az a kis cég, amely a világ első, önkifejezést segítő okosgombját fejlesztette le.

A hordható technológiában utazó, ruházati cégekkel együtt gondolkodó techóriások között igyekszik magát megmutatni a Beam Authentic csapata, amely néhány napja jelentette be, hogy lefejlesztette a világ első csatlakoztatott gombját. Az intelligens gombbal a viselője kreatívan fejezheti ki pillanatnyi hangulatát, érzéseit és pixelekben mutathatja meg, mikor, mit gondol a világról - olvasható a cég weboldalán. Az eszközzel egy olyan platformot akartak létrehozni, amely egyetlen apró okoseszközön keresztül hozza össze az embereket, miközben értékes beszélgetésekre ösztönzi felhasználóit. 

Az energiatakarékos, napszakhoz igazodó fényerősségű, 400x400 pixeles AMOLED-kijelzővel felszerelt okosgombot egy telefonra letölthető alkalmazással (Androidra itt, iOS.re itt) kapcsolták össze, Bluetooth-on keresztül pedig fotókat, GIF-eket és mások által készített grafikákat, animációkat tölthetünk rá különböző témákban. A kitűzőt egy pánikjelző funkcióval is ellátták, amelyet annak két oldalán egy-egy gombbal lehet élesíteni. A pánikgomb tíz másodperces megnyomása után, a beépített GPS segítségével válik beazonosíthatóvá a riasztás helyszíne. Majd az applikációban megjelölt négy ember elérhetőségére egy térképlinket tartalmazó üzenet érkezik, mutatva a bajba került pontos tartózkodási helyét. 

"Hiszünk egy olyan világban, amely érzékenyen, jó szándékkal, értelmes célokkal kapcsolja össze az embereket" - írják oldalukon a fejlesztők, miközben hozzáteszik, a céljuk leginkább az, hogy a felhasználók minden olyan érzést, véleményt magukra tűzhessenek - akár rotálódó képek formájában is -, amelyekkel eddig csak a közösségi médiában jelentek meg. Az alkalmazáson keresztül ugyanis márkákat, ismert embereket, környezetvédő és emberi jogvédő civil szervezeteket követhetnek be, megoszthatják azok digitális tartalmait, ezzel is támogatva az aktuálisan futó jótékonysági kampányokat és a fontosabb társadalmi kezdeményezéseket. A kitűzőként használható okosgombot 99 dollárért árulják, és minden eladott darab után az összegből három dollárt egy jótékonysági szervezetnek adományoznak.

A sorozatot a Telenor támogatja.

Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Meghosszabbított nevezési határidő: március 19.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc