Pánikjelzőt szereltek a világ első okosgombjába

De elsősorban az értékes beszélgetéseket, a jó szándékot és az emberek közötti kapcsolattartás fontosságát emeli ki missziójában az a kis cég, amely a világ első, önkifejezést segítő okosgombját fejlesztette le.

A hordható technológiában utazó, ruházati cégekkel együtt gondolkodó techóriások között igyekszik magát megmutatni a Beam Authentic csapata, amely néhány napja jelentette be, hogy lefejlesztette a világ első csatlakoztatott gombját. Az intelligens gombbal a viselője kreatívan fejezheti ki pillanatnyi hangulatát, érzéseit és pixelekben mutathatja meg, mikor, mit gondol a világról - olvasható a cég weboldalán. Az eszközzel egy olyan platformot akartak létrehozni, amely egyetlen apró okoseszközön keresztül hozza össze az embereket, miközben értékes beszélgetésekre ösztönzi felhasználóit. 

Az energiatakarékos, napszakhoz igazodó fényerősségű, 400x400 pixeles AMOLED-kijelzővel felszerelt okosgombot egy telefonra letölthető alkalmazással (Androidra itt, iOS.re itt) kapcsolták össze, Bluetooth-on keresztül pedig fotókat, GIF-eket és mások által készített grafikákat, animációkat tölthetünk rá különböző témákban. A kitűzőt egy pánikjelző funkcióval is ellátták, amelyet annak két oldalán egy-egy gombbal lehet élesíteni. A pánikgomb tíz másodperces megnyomása után, a beépített GPS segítségével válik beazonosíthatóvá a riasztás helyszíne. Majd az applikációban megjelölt négy ember elérhetőségére egy térképlinket tartalmazó üzenet érkezik, mutatva a bajba került pontos tartózkodási helyét. 

"Hiszünk egy olyan világban, amely érzékenyen, jó szándékkal, értelmes célokkal kapcsolja össze az embereket" - írják oldalukon a fejlesztők, miközben hozzáteszik, a céljuk leginkább az, hogy a felhasználók minden olyan érzést, véleményt magukra tűzhessenek - akár rotálódó képek formájában is -, amelyekkel eddig csak a közösségi médiában jelentek meg. Az alkalmazáson keresztül ugyanis márkákat, ismert embereket, környezetvédő és emberi jogvédő civil szervezeteket követhetnek be, megoszthatják azok digitális tartalmait, ezzel is támogatva az aktuálisan futó jótékonysági kampányokat és a fontosabb társadalmi kezdeményezéseket. A kitűzőként használható okosgombot 99 dollárért árulják, és minden eladott darab után az összegből három dollárt egy jótékonysági szervezetnek adományoznak.

A sorozatot a Telenor támogatja.

Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 21.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.