Lebegő, zenélő könyvespolccal érkezik az IKEA

Április 9-én egy milánói kiállításon mutatja be nagyközönség előtt az első csatlakoztatott kisbútorát a svéd cég, amelyhez ezúttal a világ egyik vezető audiomárkájával, a Sonos-szal állt össze. A hangfalként is működő könyvespolcok nyár végére már bárki Klippan-kanapéja felett ott duruzsolhatnak.

A svéd bútorgyártó áruházaiban három évvel ezelőtt jelent meg az intelligens háztartási felszerelések vonala a mozgásérzékelős, távirányítós okosvilágítással, és bár egy ideje már lehetett tudni, hogy a vezeték nélküli hangzás élményét is elkezdi árulni, az csak most derült ki, hogy mindezt lebegő polcként, falra szerelhető változatban is elérhetővé teszi.

Erről egyébként egy 40 másodperces kisvideó is megjelent a napokban, amelyben a hangszórópolc két elhomályosított, nappali és konyhai enteriőrben elhelyezett változatára helyezik a fókuszt:

A két márka találkozásából született terméket Symfonisk sorozatnéven vezetik amerikai és európai piacra augusztusban, amelyhez ezúttal is a jól megszokott praktikusság, otthoni kényelem és megfizethetőség hívószavakat kapcsolták. Utóbbit már csak azért is emelték ki, mert a Sonos hangtechnikai termékei a magas minőségről, de nem éppen olcsóságukról ismertek; és bár a zenélő polc pontos áráról még semmit nem tudni, azt már igen, hogy az IKEA Home Smart lámpáival, kapcsolóival és a legújabb, csatlakoztatott árnyékolóival is kompatibilisek lesznek.

Az Engadget arról ír, hogy az okosrolókhoz hasonlóan nagy valószínűséggel a polcok is összekapcsolhatók lesznek az olyan hangsegédekkel, mint az Alexa, a Siri vagy a Google Assistant, akik hangutasítás alapján kezelhetik majd otthonunkban a zenélő bútordarabokat.

A sorozatot a Telenor támogatja.

Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.