Nem tudod, mit rendelj az étlapról? Majd a Google Lens megmondja!

Több frissítést is bejelentett kedden a techóriás, köztük azt a szolgáltatását, amely a korábbi vendégértékelések alapján már azt is megmondja, hogy mit, miért érdemes rendelni egy-egy étterem étlapjáról.

Több mint egy éve vált elérhetővé androidos telefonokon is a Google Lens, amely nemcsak beazonosítja mindazt, amit a Google Fotók alkalmazást használó mobil kamerája lát, de plusz információkat közöl róla, és a képen talált feliratokat is lefordítja. A képfelismerő szoftver mostantól az étteremben tanácstalanul ülőknek is segít választani – írja a TheVerge.

 

 

Ehhez elég a telefonunk kameráját az étlapra irányítani, ahol a Google Lens egyből kiemeli annak legnépszerűbb fogásait, majd az érintéssel kiválasztott ételről a Google Maps adatai alapján kilistázza a mások által feltöltött fotókat és véleményeket. De például ha valaki épp a Bon Appétit magazint lapozgatja, majd a telefon kameráját egy recept fölé viszi, a Google Lens egyből főzőcskézős videókat keres hozzá – teszi hozzá Google blogja.

 

 

 

A Lens legutóbbi bővítési csomagjának része az a funkció is, hogy már nemcsak automatikusan lefordítja, de hangosan fel is olvassa a kamera előtti szöveget a felhasználónak, és így még a kínai kalligrafikus menü is böngészhetővé válik bárki számára.

A sorozatot a Telenor támogatja.

 

Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.