Nagy játékosok álmát váltja valóra ez a mobiltöltő

Nemcsak a telefontöltés, de a mobilos játékélményt is új szintre emeli az a kontroller formájú power bank, amelyet tervezői elsősorban azoknak szántak, akiknek zsibbadt már el néhány ujjuk Minecraftozás vagy egy Clash Royale torna közben, miközben a 220 volt is nagyon hiányzott a közelükből.

Az Orca ugyanis egy ergonomikusan, gondosan a kéz formájához kialakított hordozható töltő, amely pont úgy néz ki, mint egy játékkonzol vezérlője. A telefonos kiegészítőket gyártó Ztylus cég legújabb fejlesztése, amely öt évvel ezelőtt nőtt nagyra egy dallasi garázscégből, majd egymás után zsebelte be többek között a mobilra szerelhető, mágneses kameráiért járó innovációs díjakat. 

 

A mikro-USB porttal és Lightning-csatlakozóval is felszerelt, tízezer milliamperes akkumulátoros töltő 18 órányi játékélménnyel növeli meg a telefon használatát, a felületén pedig egy ledes sáv jelzi a töltöttségi állapotát. A markolat bármilyen kézmérethez illeszkedik, de annak hátsó részében a telefonok méretének (max. 85 mm szélességig) megfelelően lehet beállítani egy rugós tartókát, ami rögzíti a készüléket. A hátsó részébe egy kipattintható lábat is szereltek, így magunk elé állítva akár mozizni vagy videocsetelni is lehet anélkül, hogy a kezünkben tartanánk a mobilt. De a két legjobb tulajdonsága talán mégiscsak az, hogy a markolat nem forrósodik át a hosszú órákon át tartó játéktól, és a kezünk sem zsibbad el a telefon merev tartása közben. 

Az Orcát fejlesztői nyár közepén futtatták meg az Indiegogon, a sikeres kampányuk óta azonban már felkerült az Amazonra is, ahol fekete és fehér színben 60 dollárért árulják – pont tíz dollárral többért, mint ahogyan a cég saját weboldalán kínálgatja.  

A sorozatot a Telenor támogatja.

 

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.