Mobil támaszként született újjá a retro fütyülős kulcstartó

Nem okoskulcstartónak tervezték, mindössze a füttyszóra visszacsipogó elődöt gondolták újra úgy, hogy összekötötték egy eddig sem ismeretlen mobiltámasszal, amely azonban mégiscsak praktikusabbnak tűnik piaci társaihoz képest. 

Ezzel a kis szerkezettel soha többet nem kell majd keresgélni a telefont és kulcsot, ráadásul a családi fotókról sem marad le mostantól senki a mini támasztéknak köszönhetően – utal weboldalán a floridai startup arra a két elemből álló KickTrackre, amelynek egyik darabja kulcs- és telefonkeresőként, a másik pedig mobiltámaszként működik. 

És teljesen mindegy, hogy a mobillal a kulcsot, vagy a kulcstartóval a telefonunkat keressük; ahogy az is, hogy utóbbit lemerült vagy lenémított állapotban hagytuk. A kulcstartón lévő gomb kétszeri megnyomása után - az optimista fejlesztők szerint - akár 90 méteres távolságon belül is képes bemérni egymást a két eszköz, és attól függően, hogy épp melyiket keressük, csipogással, zenével és rezgéssel hívják fel magukra a figyelmet.

 

A kulcstartó egyébként egy sima gombelemmel működik, a mobil hátlapjára ragasztható tartó pedig Bluetooth-szal kommunikál vele. Utóbbit ergonomikus, kétujjas fogást könnyítő kialakítással látták el, amely leginkább a tenyérméretű telefonok tartását segíti, és mivel 360 fokban forgatható, fekvő vagy álló helyzetben döntve bárhova letehető. Így aztán nem kell küzdeni azzal, hogyan támasszuk ki a telefont a YouTube-os edzések, a videocsetek vagy a saját kisvideók rögzítésének ideje alatt.

És, hogy mindez a kényelem milyen sokak életéből hiányzik, azt jól mutatja a startup néhány hete lezárult közösségi finanszírozós kampánya, ahol három nap alatt összegyűlt az első darabok gyártásához szükséges összeg. És bár azt egyelőre nem tudni, hogy pontosan mikor vezetik piacra a KickTracket, mindenesetre a mobiltámaszt önmagában 16 dollárért, a kulcstartóval kiegészített szettet együtt pedig 65 dollárért tervezik árulni.

A sorozatot a Telenor támogatja.

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.