Mobil támaszként született újjá a retro fütyülős kulcstartó

Nem okoskulcstartónak tervezték, mindössze a füttyszóra visszacsipogó elődöt gondolták újra úgy, hogy összekötötték egy eddig sem ismeretlen mobiltámasszal, amely azonban mégiscsak praktikusabbnak tűnik piaci társaihoz képest. 

Ezzel a kis szerkezettel soha többet nem kell majd keresgélni a telefont és kulcsot, ráadásul a családi fotókról sem marad le mostantól senki a mini támasztéknak köszönhetően – utal weboldalán a floridai startup arra a két elemből álló KickTrackre, amelynek egyik darabja kulcs- és telefonkeresőként, a másik pedig mobiltámaszként működik. 

És teljesen mindegy, hogy a mobillal a kulcsot, vagy a kulcstartóval a telefonunkat keressük; ahogy az is, hogy utóbbit lemerült vagy lenémított állapotban hagytuk. A kulcstartón lévő gomb kétszeri megnyomása után - az optimista fejlesztők szerint - akár 90 méteres távolságon belül is képes bemérni egymást a két eszköz, és attól függően, hogy épp melyiket keressük, csipogással, zenével és rezgéssel hívják fel magukra a figyelmet.

 

A kulcstartó egyébként egy sima gombelemmel működik, a mobil hátlapjára ragasztható tartó pedig Bluetooth-szal kommunikál vele. Utóbbit ergonomikus, kétujjas fogást könnyítő kialakítással látták el, amely leginkább a tenyérméretű telefonok tartását segíti, és mivel 360 fokban forgatható, fekvő vagy álló helyzetben döntve bárhova letehető. Így aztán nem kell küzdeni azzal, hogyan támasszuk ki a telefont a YouTube-os edzések, a videocsetek vagy a saját kisvideók rögzítésének ideje alatt.

És, hogy mindez a kényelem milyen sokak életéből hiányzik, azt jól mutatja a startup néhány hete lezárult közösségi finanszírozós kampánya, ahol három nap alatt összegyűlt az első darabok gyártásához szükséges összeg. És bár azt egyelőre nem tudni, hogy pontosan mikor vezetik piacra a KickTracket, mindenesetre a mobiltámaszt önmagában 16 dollárért, a kulcstartóval kiegészített szettet együtt pedig 65 dollárért tervezik árulni.

A sorozatot a Telenor támogatja.

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.