Még hátsó spoilereket is kapott az antik írógépbe öntött billentyűzet

A XXI. századi funkcionalitás és esztétikum ezúttal egy vintage írógépbe bújtatott klaviatúrában teljesedhetett ki, amely mögött az oldtimer versenyautók spoilerét idéző állvány tartja a laptopot. És ezt a nosztalgikus hangulatban fogant, finom részletességgel kidolgozott mechanikus billentyűzetet még prémium hangszórókkal is felszerelték. Mutatjuk.

A főleg dizájn klaviatúrák tervezésében utazó KnewKey cég legújabb fejlesztése a Rocksete szerkezet, amely a mindenkori klaviatúrát definiálja újra azzal, hogy az antik írógépek formavilágába öltözteti és egy új tulajdonsággal ruházza fel azt. Persze, ehhez az audiotermékeket gyártó amerikai cég, a JBL is kellett, amelynek Bluetooth-os hangszórói adják azt az élményt, amellyel még a csak négyujjal gépelni tudó audiofilek is szívükbe zárják Rocksete-t.

Fotó: Knewkey.com
Fotó: Knewkey.com

Ezek a beépített hangfalak ugyanis 360 fokos térhatásban szórják a hangot, amelyhez a házimozi rendszerek kiegészítőit is gyártó Harman mélynyomói is becsatlakoznak. Az egészen apró részletességgel megmunkált billentyűk hátterében LED-lámpák világítanak, amelyek a hozzá tartozó funkciógomb bekapcsolása után pont abban a ritmusban villanak fel, ahogyan azt a rajta keresztül hallgatott zene taktusa diktálja. És mivel ez a masina egyidejűleg akár három eszköz vezérlésére is képes a Bluetooth-szon vagy vezetékes kapcsolaton keresztül, ezért az írógéptest azon részét, ahova a papírt kellene fűzni, telefontartóvá alakították; a laptop tárolására pedig az amerikai oldtimerek spoilereihez hasonló formájú állványt terveztek közvetlen a billentyűzet mögé – írja a Channelnews.

Fotó: Knewkey.com
Fotó: Knewkey.com

A billentyűzet és a hangszórók töltését kettéválasztották, az előbbit egy mikro-USB porton, utóbbit egy sima jack csatlakozón keresztül lehet tölteni; és amíg a JBL hangszórók egyetlen feltöltéssel hat órán át képesek szólni, addig a klaviatúrán 14 teljes napon át lehet klimpírozni. Mindemellett applikáltak rá egy AUX-bemenetet is a fejhallgató számára.

Fotó: Knewkey.com
Fotó: Knewkey.com

A KnewKey épp tegnap indított egy Indiegogo-s kampányt termékük finanszírozására, amely gyakorlatilag az előző, Rymek névre keresztelt billentyűzetük audio-élménnyel kiegészített változata, és mivel azt most akciósan 160 dollárért (45 ezer forintért) kínálják, ezért a króm felülettel, égszínkék és izzó vörös színben is rendelhető vintage Rocksetért valószínűleg jóval magasabb összeget fognak kérni.  

A sorozatot a Telenor támogatja.

Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!