Már kapható a világ legőszintébb, testet szkennelő okostükre

Naked névre keresztelték ugyan, de egy vékony réteg textil mégiscsak maradhat a felhasználóján, ha beáll a világ legelső olyan intelligens tükre elé, amely szkenneléssel képes kielemezni a test legfontosabb paramétereit. Nem kilókban, hanem centikben követi a változást, és személyre szabott sablonon keresztül mutatja meg, kinek, mennyi hiányzik még a megcélzott sziluettjéhez.

Három évvel ezelőtt lehetett hallani először a Szilícium-völgyben született, fitnesztechnológiával foglalkozó Naked Labs cég ötletéről, amikor elkezdett dolgozni a világ első háromdimenziós testszkennerén. A tükörből, forgó mérlegből és a hozzájuk kapcsolódó okostelefonos applikációból álló Naked azóta valóság lett. Tulajdonosai néhány nappal ezelőtt jelentették be, hogy 14 millió dolláros támogatást kaptak a – korábban a Facebook, Airbnb és Spotify mögé is beálló – Founders Fund kockázatitőke-befektető cégtől. Így rövid időn belül nemcsak nagyot nőhet kis cégük, de októbertől végre megkezdhetik az okostükör forgalmazását is.

A bluoetooth-szal és wifivel felszerelt berendezés pár perc alatt képes egészalakos testmodellt készíteni bárkiről, aki minimálöltözékben rááll az előtte forgó, kijelző nélküli mérlegre. A szkenneléssel készült fotót a mellé fejlesztett applikációval lehet megnézni, amelyben hőtérkép mutatja, a test melyik részén van még zsír, hol méretesebb már az izom. A Naked mögött az Intel Real Sense térbeli alakzatok letapogatására alkalmas technológiája dolgozik. A tükör érzékelői - a mérleg lassú forgása közben - az Xbox Kinect vagy a tévék távirányítójához hasonló módon használják az infravörös fényt, a  processzora pedig annak megfelelően rajzolja meg a felhasználóról a testmodellt, hogy a szkennelés alapján, a különböző algoritmusok futtatása közben, milyen értékek születtek - írja cikkében a Digital Trends 

Szkenneléssel méri például a testzsír százalékos arányát, az izomtömeget, a testtömeg indexet és a test különböző részeinek körtérfogatát. Így aztán a cég elsősorban a fogyókúrázókat és testépítőket célozza meg okostükrével, vagyis azokat, akik számára ezek az értékek nagy kincsnek számítanak azokban a pillanatokban, amikor a régi mérlegük kijelzőjén még csak dekagrammokban sem érzékelik a változást. A testmodell képen ugyanis nemcsak számokban, de a korábbi mérésekkel összehasonlítva kép formájában lehet látni, hogyan változott ténylegesen a sziluett-vonal. Ezzel pedig könnyebb megtartani a motivációt is a felhasználóban - írja közleményében a cég.

Ugyanakkor a Naked Labs a fitneszpiacon túl is elkezdte rajzolgatni terveit: videojátékokhoz testavatar-készítésében és virtuális ruhamodellezésben is meglátta már az üzletet. Amíg azonban ezekből valóság lesz, hamarosan elkezdi leszállítani a legelső, néhány hónappal ezelőtti okostükrös megrendeléseit, amelyeket mostantól 1395 dollárért (385 ezer forintért) kínál.

A sorozatot a Telenor támogatja.

 

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.