Kis startupperek nagy dobása a Telenornál

Netre csatlakoztatott okoskerékpár, mobillal vezérelhető bőröndhangfal és egy kalandos városfelfedező alkalmazás – csak néhány téma a nyári Okostelefon Akadémiáról, amelyen a Telenor a hazai startupokat is alaposan meglepi majd. Rendhagyó programajánló a Kreatív és a Telenor közös rovatában.

A 2010-ben még Android Workshop néven indult rendezvénysorozat hazánk első olyan nagyobb eseménye volt, amely az okostelefonokért és innovációért rajongókat célozta meg szakértői előadásokkal egybekötött programjaival. Azóta az Okostelefon Akadémia önálló márkává vált, néhány hete pedig edukáció kategóriában nyert nemzetközi elismerést a Global Brand Excellence Awardon, amely minden évben a világ vezető márkáinak legjobb aktivitásait jutalmazza. Az ingyenes előadássorozat idei nyárindító eseményét június 15-én a Várkert Bazárban rendezik meg, amelyen ezúttal a nyarat izgalmasabbá alakító legújabb okoseszközöket mutatják be.

Az este hatkor kezdődő nyitóelőadásban a foci Eb kapcsán például Horti Gábor sportriporter mesél majd, hogyan segítik az okoskütyükegy profi kommentátor munkáját. A Huawei fotós nagykövete, Rizsavi Tamás tanácsokkal és gyorstalpalóval készül, hogyan lehet egy mobillal a legjobb képeket lőni a nyaraláson. Murlasitz Attila, az Annyira más Bringabolt tulajdonosának előadásából kiderül, hogyan kapcsolódnak a mai okosbringák a netre. Kozák András, a CossackSound alapítója pedig megmutatja, hogyan vezérel okostelefonról egy bőröndből készült hangfalat.

Az esemény expóterületén a közönség testközelből ismerkedhet meg hazai fejlesztők és innovátorok alkotásaival, de az okosbicikliket és a bőröndhangszórót is ki lehet majd próbálni. Mindemellett lesz drónsimogató, ügyességi drónpálya, okostombola, és a nagyobb készülékgyártók is bemutatják újdonságaikat. Bár a szerda esti Okostelefon Akadémián gyorsan fogynak az üres helyek, az ott bemutatott digitális kütyükről a következő hetekben mi is írunk majd itt a Kreatívon.

Kis magyar startupok nagy lehetősége

Az eseményen olyan, a startup világban jártas vendégek is szerepet kapnak, mint Pistyur Veronika és Oszkó Péter. A Telenorhoz egyébként két éve jutott be először egy kis magyar startup online alkalmazása, nem sokkal később, hogy megnyert egy szilícium-völgyi innovációs díjat. A nagyvállalat a Be-novative közösségi brainstorming alkalmazását nemcsak a szervezetépítésben, de a MyTV appjának fejlesztéséhez is felhasználta.

Az elmúlt években az innovatív, problémamegoldó termékek és szolgáltatások bemutatására egyre több eseményt és kiállítást rendeznek. A legjobb startupok pedig akcelerátorok és potenciális befektetők előtt mutathatják meg fejlesztéseiket, hogy tőkét szerezve forgalomképes ötletükhöz piacra kerülhessenek. Az ígéretek szerint a szerdai Okostelefon Akadémián a Telenor is készül egy bejelentéssel a hazai startupperek számára, akiknek már csak ezért is érdemes egy kicsit jobban megpörgetni ezt a nyarat.

 

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.