Kis startupperek nagy dobása a Telenornál

Netre csatlakoztatott okoskerékpár, mobillal vezérelhető bőröndhangfal és egy kalandos városfelfedező alkalmazás – csak néhány téma a nyári Okostelefon Akadémiáról, amelyen a Telenor a hazai startupokat is alaposan meglepi majd. Rendhagyó programajánló a Kreatív és a Telenor közös rovatában.

A 2010-ben még Android Workshop néven indult rendezvénysorozat hazánk első olyan nagyobb eseménye volt, amely az okostelefonokért és innovációért rajongókat célozta meg szakértői előadásokkal egybekötött programjaival. Azóta az Okostelefon Akadémia önálló márkává vált, néhány hete pedig edukáció kategóriában nyert nemzetközi elismerést a Global Brand Excellence Awardon, amely minden évben a világ vezető márkáinak legjobb aktivitásait jutalmazza. Az ingyenes előadássorozat idei nyárindító eseményét június 15-én a Várkert Bazárban rendezik meg, amelyen ezúttal a nyarat izgalmasabbá alakító legújabb okoseszközöket mutatják be.

Az este hatkor kezdődő nyitóelőadásban a foci Eb kapcsán például Horti Gábor sportriporter mesél majd, hogyan segítik az okoskütyükegy profi kommentátor munkáját. A Huawei fotós nagykövete, Rizsavi Tamás tanácsokkal és gyorstalpalóval készül, hogyan lehet egy mobillal a legjobb képeket lőni a nyaraláson. Murlasitz Attila, az Annyira más Bringabolt tulajdonosának előadásából kiderül, hogyan kapcsolódnak a mai okosbringák a netre. Kozák András, a CossackSound alapítója pedig megmutatja, hogyan vezérel okostelefonról egy bőröndből készült hangfalat.

Az esemény expóterületén a közönség testközelből ismerkedhet meg hazai fejlesztők és innovátorok alkotásaival, de az okosbicikliket és a bőröndhangszórót is ki lehet majd próbálni. Mindemellett lesz drónsimogató, ügyességi drónpálya, okostombola, és a nagyobb készülékgyártók is bemutatják újdonságaikat. Bár a szerda esti Okostelefon Akadémián gyorsan fogynak az üres helyek, az ott bemutatott digitális kütyükről a következő hetekben mi is írunk majd itt a Kreatívon.

Kis magyar startupok nagy lehetősége

Az eseményen olyan, a startup világban jártas vendégek is szerepet kapnak, mint Pistyur Veronika és Oszkó Péter. A Telenorhoz egyébként két éve jutott be először egy kis magyar startup online alkalmazása, nem sokkal később, hogy megnyert egy szilícium-völgyi innovációs díjat. A nagyvállalat a Be-novative közösségi brainstorming alkalmazását nemcsak a szervezetépítésben, de a MyTV appjának fejlesztéséhez is felhasználta.

Az elmúlt években az innovatív, problémamegoldó termékek és szolgáltatások bemutatására egyre több eseményt és kiállítást rendeznek. A legjobb startupok pedig akcelerátorok és potenciális befektetők előtt mutathatják meg fejlesztéseiket, hogy tőkét szerezve forgalomképes ötletükhöz piacra kerülhessenek. Az ígéretek szerint a szerdai Okostelefon Akadémián a Telenor is készül egy bejelentéssel a hazai startupperek számára, akiknek már csak ezért is érdemes egy kicsit jobban megpörgetni ezt a nyarat.

 

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!